اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه نبی‌اکرم (ص) کرمانشاه:

خبرنگاران باید ولایت‌مدار و امانت‌دار باشند

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه رسانه‌ها در خنثی کردن توطئه‌های شوم دشمن نقش حساسی دارند، گفت: ولایت‌مداری و امانت‌داری از ویژگی‌هایی است که یک خبرنگار باید داشته باشد.

خبرنگاران باید ولایت‌مدار و امانت‌دار باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، بهرام میرزایی بعد از ظهر امروز در دیدار با مدیرکل استان‌های خبرگزاری فارس اظهار داشت: رسانه و اطلاع‌رسانی نقش زیادی در تنویر افکار عمومی دارند و اصحاب رسانه باید با رعایت امانت‌داری اخبار را انعکاس دهند.

میرزایی بیان داشت: در دنیای امروز دشمنان از تمام ابزار و توان خود استفاده می‌کنند تا ذهن مردم ما را منحرف کنند و اخبار نادرستی به آن‌ها القا کنند.

وی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها در خنثی کردن توطئه‌های شوم دشمن نقش حساسی دارند، تصریح کرد: ولایت‌مداری و امانت‌داری از ویژگی‌هایی است که یک خبرنگار باید داشته باشد.

به گفته معاون فرهنگی اجتماعی سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه، خبرگزاری فارس با دنبال کردن اهداف انقلاب، عملکرد قابل قبولی داشته است.

میرزایی به اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش محرومیت‌زدایی اشاره کرد و گفت: خدمت‌رسانی در نقاط محروم در سطح خوبی انجام شده و ادامه دارد و رسانه‌ها می‌توانند با انعکاس این خدمات و اقدامات به مردم، برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیان کنند.

وی با اشاره به اینکه راهیان نور از اقدامات ماندگار نظام است و برکات زیادی به‌ دنبال دارد، عنوان کرد: اردوهای راهیان نور تاثیر زیادی در نوجوانان و جوانان دارد و به‌ همین دلیل دشمن بر روی این موضوع حساسیت دارد.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه ابراز داشت: امسال میزبان اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی از 13 استان کشور هستیم و انتشار این اردوها و اقدامات فرهنگی انجام شده در رسانه‌ها، تاثیر خوبی در جامعه دارد.

حسن کربلایی مدیرکل استان‌های خبرگزاری فارس نیز در این دیدار گزارش عملکردی از اقدامات انجام شده در خبرگزاری فارس ارائه داد. 

انتهای پیام/2700/ت40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول