اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته رفاه و تسهیلات خانه مطبوعات کردستان اعلام کرد

برگزاری اردوی زیارتی به مشهد مقدس ویژه خبرنگاران کردستان

مسئول کمیته رفاه و تسهیلات خانه مطبوعات استان کردستان از برگزاری اردوی زیارتی به مشهد مقدس ویژه خبرنگاران استان خبر داد.

برگزاری اردوی زیارتی به مشهد مقدس ویژه خبرنگاران کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سید محمدلطیف حسینی‌نسب ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان کردستان اظهار کرد: این سفر با همکاری اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان و با مدیریت خانه مطبوعات استان برگزار می‌شود.

وی با تقدیر از مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان بیان کرد: این اداره‌ کل با تقبل هزینه سفر و اقامت، اقدام به برگزاری اردوی زیارتی و تفریحی برای خبرنگاران استان کرد.

وی با اشاره به اینکه سفر زیارتی به اردوی مشهد مقدس از 27 مهرماه تا یکم آبان ماه سال‌جاری انجام می‌شود، گفت: در این اردوی زیارتی 53 نفر از خبرنگاران و خانواده‌های آنها حضور دارند.

مسئول کمیته رفاه و تسهیلات خانه مطبوعات کردستان افزود: علاوه بر تلاش‌های خانه مطبوعات استان و اداره‌ کل تبلیغات اسلامی، شورای شهر سنندج، شهرداری، شرکت آبفا، شرکت آب منطقه‌‌ای استان، حوزه هنری، بانک ملی و کشاورزی نیز در راستای برگزاری این سفر زیارتی با خانه مطبوعات استان همکاری داشته‌اند.

حسینی‌نسب یادآور شد: براساس فصل دوم اساسنامه خانه مطبوعات فراهم کردن امکانات تفریحی و رفاهی برای خبرنگاران به منظور ایجاد نشاط و انگیزه یک نیاز است و این سفر به منظور ایجاد نشاط و شادی میان خبرنگاران کردستان انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: متاسفانه به دلیل عدم اعتبار لازم و عدم توجه اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد استان کردستان به این موضوع، برخی از بندهای اساسنامه خانه مطبوعات عملی نشده است که همکاری و همراهی ادارات مختلف به ویژه ارشاد اسلامی استان را می‌طلبد.

انتهای پیام/79007/ط20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول