اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا

دو گلبالیست اردبیلی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

دو گلبالیست اردبیلی به ششمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی گلبال نابینایان و کم‌بینایان کشور دعوت شدند.

دو گلبالیست اردبیلی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسن جعفری و مصطفی شهبازی باید از 29 مهر ماه تا شش آبان ‌ماه در این اردو که در استادیوم هرندی تهران برپا می‌شود، حضور یابند.

این اردو برای آمادگی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که در چین برگزار می‌شود، برپا شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین در آغازین روز هفته تربیت بدنی و ورزش، مراسم غبارروبی از مزار شهدا به مناسبت گرامیداشت آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور مدیرکل ورزش و جوانان، کارکنان اداره‌کل و جمعی از ورزشکاران در گلزار شهدای بهشت فاطمه (س) اردبیل برگزار شد.

در این مراسم شرکت‌کنندگان با اهدای گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای ورزشکار را گرامی داشتند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران این مرز و بوم، گفت: اگر امروز ورزشکاران ما در میادین جهانی و بین‌المللی می‌درخشند در سایه عظمت ایثارگری‌ها و شهادت‌طلبی‌هاست.

احد پازاج به برنامه‌های مختلف هفته تربیت بدنی و ورزش اشاره کرد و ادامه داد: فردا همایش پیاده‌روی در تمام شهرهای استان اردبیل به مناسبت روز تربیت بدنی و ورزش برگزار می‌شود.

وی، هدف از برگزاری این همایش بزرگ را توسعه ورزش همگانی به عنوان زیرساخت ورزش قهرمانی توصیف کرد و متذکر شد: این همایش با شعار ورزش برای همه، همه جا و در هر زمان از ساعت 7:30 دقیقه صبح در تمامی شهرها برگزار می‌شود و در مرکز استان نیز شرکت‌کنندگان هفت کیلومتر دور دریاچه شورابیل را پیاده‌روی می‌کنند.

پازاج در پایان عنوان کرد: ‌هفته آینده نیز همایش سراسری پیاده‌روی با خانواده به میزبانی پارس‌آباد با پخش مستقیم از رسانه ملی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/62001/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول