اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با نظر کادر فنی

فوتبالیست قزوینی به اردوی تیم ملی دعوت شد

کادر فنی تیم فوتبال زیر 14 سال کشورمان مهرداد زارعی فوتبالیست شایسته قزوینی را به اردوی تیم ملی دعوت کرد.

فوتبالیست قزوینی به اردوی تیم ملی دعوت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، کادر فنی تیم ملی فوتبال کمتر از 14 سال کشورمان لیست نهایی دعوت‌شدگان به جدیدترین اردوی آماده‌سازی این تیم را اعلام کرد که در این بین نام مهرداد زارعی فوتبالیست ارزشمند و آینده‌دار قزوینی نیز به چشم می‌خورد.

بدین ترتیب زارعی به همراه دیگر نفرات دعوت شده از فردا تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی و مربیان تیم فوتبال کشورمان آغاز خواهند کرد.

اکبر سکاکی دبیر هیئت فوتبال استان قزوین در همین ارتباط در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین گفت: این اردو با هدف آماده‌سازی تیم ملی فوتبال زیر 14 سال کشورمان به مدت پنج روز در پایگاه تمرینات تیم‌های ملی در تهران برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: زارعی یکی از بازیکنان خوب و آینده‌دار فوتبال استان به شمار می‌رود که پیش از این نیز سابقه حضور در اردوهای قبلی تیم ملی فوتبال زیر 14 سال کشورمان را داشته است.

سکاکی با اشاره به اینکه بدون شک زارعی یکی از بازیکنان کلاس‌های استعدادیابی مدارس فوتبال در رده‌های سنی خردسالان و نونهالان استان است، افزود: با برگزاری مسابقات نونهالان و مدارس فوتبال قزوین و با انجام و برگزاری مسابقات در قالب لیگ‌های باشگاهی در سطح استان به دنبال رشد فوتبال و کشف استعدادها هستیم و با برنامه‌ریزی بهتر قطعا می‌توانیم در آینده سهم بیشتری از بازیکنان ملی‌پوش در رده‌های مختلف سنی در تیم‌های ملی فوتبال کشورمان داشته باشیم.

دبیر هیئت فوتبال استان قزوین با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات فوتبال در رده‌های پایه و شناسایی استعدادها و پرورش درست آنان در قالب مدارس فوتبال افق دوردست آینده این رشته ورزشی را در این رشته ورزشی روشن خواهد کرد، عنوان کرد: تقویت رده‌های سنی پایه از جمله رده‌های سنی خردسالان و نونهالان به منظور کشف و پرورش استعدادها به طور جدی در دستور کار هیئت فوتبال قزوین قرار دارد.

انتهای پیام/77004/ت30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول