اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مربیگری بانوی قمی صورت می‌گیرد

اعزام تیم ملی راگبی به مسابقات قهرمانی آسیا

تیم ملی راگبی بانوان کشورمان به مربیگری بانوی قمی آبان ماه به مسابقات راگبی قهرمانی زنان آسیا اعزام خواهد شد.

اعزام تیم ملی راگبی به مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، راگبی از جمله رشته‌های ورزشی فعال به عنوان زیر مجموعه فدراسیون انجمن‌های ورزشی در کشور و هیئت‌های استانی انجمن‌های ورزشی است و در قم نیز از سابقه خوبی برخوردار است و قم در بخش مردان این رشته هم اکنون یکی از استان‌های موفق کشور به شمار می‌رود اما مدت کوتاهی است که در بخش بانوان آنچنان که باید و شاید فعالیت جدی ندارد.

با این حال بانوی قمی که هم‌اکنون مسئولیت مربیگری تیم ملی راگبی بانوان کشورمان در راه کسب آمادگی برای حضور موفق در رقابت‌های قهرمانی آسیا را بر عهده دارد، خانم نرجس شبانی است که سابقه زیادی در این رشته ورزشی دارد.

شبانی از چهره‌های با سابقه در راگبی بانوان قم است که هم در بخش مربیگری و هم در قسمت داوری این رشته توانایی‌های زیادی دارد و در سال‌های اخیر تلاش زیادی برای رشد و توسعه این رشته ورزشی در قم و کشور انجام داده است.

زیر نظر وی و سایر مربیان و اعضای کادر فنی و سرپرستی تیم ملی راگبی بانوان کشورمان در حال حاضر آخرین مرحله اردوی آماده‌سازی و تدارکاتی تیم ملی راگبی بانوان کشورمان در حال برگزاری است تا این تیم با شرایط مطلوب راهی رقابت با حریفان آسیایی خود شود.

در حال حاضر آخرین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی راگبی بانوان کشورمان اعزامی به پیکارهای قهرمانی آسیا برگزار می‌شود در حالی که زمان و مکان برگزاری پیکارهای قهرمانی راگبی زنان آسیا نیز مشخص شده و این پیکارها در آبان ماه به میزبانی کشور هند به انجام خواهند رسید.

زمان دقیق برگزاری این پیکارها روزهای هجدهم و نوزدهم آبان ماه است و تیم ملی راگبی سونز یا هفت نفره زنان کشورمان که قصد شرکت در رقابت‌های قهرمانی هندوستان را دارد، مرحله نهایی اردوی خود را تا زمان اعزام به این کشور ادامه می‌دهد.

این اردو در حالی برگزار می‌شود که از سوی کادر فنی تیم ملی راگبی سونز بانوان 16 بازیکن به این تیم دعوت شده‌اند و تمرینات خود را تا زمان حضور در رقابت‌های آسیایی هند در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهند کرد.

شهر پونای کشور هند میزبانی برگزاری مسابقات راگبی سونز قهرمانی بانوان آسیا را بر عهده دارد و در ترکیب تیم ملی کشورمان فرزانه نواب‌راد، هدیه مقدس‌زاده، زهرا نوری، زهره صادق پور، زینب صابری، دنیا هنری، زهرا افشار، فائزه خلفی، شادی لطافت کار، سمیه لشنی، فریده دریانی، فرشته سارانی، زهرا رحمانی، سارا سلیمانی، دنیا گلستانی و سارا عبدالملکی به میدان خواهند رفت.

انتهای پیام/78002/ر30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول