اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

معاون جمعیت هلال احمر قزوین:

دانش‌آموزان قزوینی آموزش‌های ایمنی را فرا می‌گیرند

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: دانش‌آموزان این استان آموزش‌های ایمنی را فرا می‌گیرند تا در هنگام بروز حادثه کم‌ترین خسارات جانی و مالی در مدارس به وجود آید.

دانش‌آموزان قزوینی آموزش‌های ایمنی را فرا می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سیدحسین بهبهانی ظهر امروز در جمع کارکنان این جمعیت گفت: بر اساس تصمیم شورای سیاستگذاری پژوهشکده زلزله‌شناسی مانور زنگ ایمنی مدارس در روز 18 آذر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی افزود: 359 مدرسه در طرح دادرس مورد آموزش قرار گرفته و علاوه بر آن سایر مدارس اعلامی از سوی مدیریت آموزش و پژوهش استان قزوین با اولویت مدارس پر جمعیت مورد آموزش قرار خواهند گرفت.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین پیرامون نحوه آموزش‌ها بیان کرد: تخلیه اضطراری، پناهگیری، حمل مصدوم، بانداژ و خفگی‌ها به ترتیب بر اساس اولویت به دانش‌آموزان آموزش داده خواهد شد.

وی از ارائه و تحویل وسایل کمک آموزشی از جمله بروشور، پوستر، سی‌دی آموزشی تا 15 آبان ‌ماه سال جاری به مدارس خبر داد و تصریح کرد: کلیپ‌های آماده کارتونی و انیمیشن نحوه پناهگیری در زلزله نیز برای پخش از شبکه استانی به صداوسیما تحویل داده می‌شود.

انتهای پیام/77003/ی20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول