اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز انجام شد

استقبال بی‌نظیر مردم آبپخش از ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل (ع)

ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل(ع) با استقبال بی‌نظیر مردم و مسئولان وارد آبپخش شد.

استقبال بی‌نظیر مردم آبپخش از ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل (ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، صبح امروز مردم مومن و انقلابی شهر آبپخش و روستاهای اطراف از ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل‌(ع) استقبال کردند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر در این آیین با تقدیر از حضور باشکوه مردم در این مراسم، اظهار داشت: مردم همواره نشان داده‌اند که عاشق ائمه اطهار(ع) هستند و این استقبال از این ضریح در واقع عشق و دلبستگی مردم به ائمه اطهار (ع) را اثبات کرد.

عبدالرضا مطاف افزود: ستاد بازسازی عتبات عالیات در راستای گسترش فرهنگ اصیل اسلامی نسبت به ساخت ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل(ع) اقدام کرده و استان بوشهر مسئولیت این پروژه مهم را بر عهده گرفته است.

وی اضافه کرد: ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) هم‌اکنون 25 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ادامه مراحل ساخت آن در بوشهر انجام می‌شود.

این مسئول متذکر شد: کارگاه ساخت این ضریح در یکی از سالن‌های مجموعه ورزشی آزادگان (متعلق به آموزش و پرورش) برپا شده و مراحل تکمیل آن در مدت شش ماه به طول می‌انجامد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر یادآور شد: با همکاری آموزش و پرورش سالن آزادگان را برای شش ماه به منظور ساخت ضریح تبدیل به حسینیه کرده‌ایم و در این مدت برنامه‌های معنوی مختلفی برای اقشار مختلف جامعه در این مکان برگزار خواهیم کرد.

وی بیان کرد: ساخت این ضریح حدود 20 میلیارد ریال هزینه دارد که همه این مبالغ از کمک‌های مردمی تامین می‌شود.

مطاف در پایان ابراز داشت: در ساخت ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) 250 کیلوگرم نقره و نزدیک به دو کیلو طلا به کار خواهد رفت.

انتهای پیام/2452/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول