اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظرف 10 سال اخیر

18 هزار میلیارد ریال خسارت حوادث غیرمترقبه به قزوین وارد شده است

معاون امور عمرانی استاندار قزوین گفت: ظرف 10 سال اخیر 18 هزار میلیارد ریال خسارت بابت حوادث غیرمترقبه نظیر زلزله، سیل، آتش‌سوزی، تگرگ و حوادث اینچنینی به استان وارد شده است.

18 هزار میلیارد ریال خسارت حوادث غیرمترقبه به قزوین وارد شده است

منوچهر حبیبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به برگزاری مانور بدون اطلاع تصادف جاده‌ای که در سه راهی رحیم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: در ساعت 14:20 دقیقه عید سعید قربان به فرمانداران سه شهرستان بویین زهرا، تاکستان و آوج، بخشداران این شهرستان‌ها و مدیران دستگاه‌های ذی‌ربط اطلاعی از وقوع یک تصادف شدید و حضور آنی آن‌ها داده شد.

وی ادامه داد: با توجه به درخواستی که از هر یک از مدیران داشتیم تجهیزات و وسایل مورد نیاز سریعاً به محل اعزام شد و حضور به موقع و سریع این دستگاه‌ها پس از اعلام امری قابل تقدیر است.

معاون امور عمرانی استاندار قزوین هدف از برگزاری این مانور را سنجش میزان آمادگی دستگاه‌های امدادی استان ذکر کرد و گفت: با توجه به موقعیت استراتژیک استان قزوین وقوع چنین حوادثی امکان‌پذیر است.

حبیبی تصریح کرد: ظرف 10 سال اخیر 18 هزار میلیارد ریال خسارت بابت حوادث غیرمترقبه نظیر زلزله، سیل، آتش‌سوزی، تگرگ و حوادث این‌چنینی به استان وارد شده است.

این مسئول عنوان کرد: با توجه به این امر حضور و میزان آمادگی دستگاه‌های متولی در زمان وقوع حادثه در کاهش میزان خسارات بسیار تأثیرگذار است.

معاون امور عمرانی استاندار قزوین ضمن تقدیر از میزان آمادگی دستگاه‌های متولی خاطرنشان کرد: حضور جمعیت هلال احمر و نیروی انتظامی در این مانور بسیار پررنگ و سریع بود.

انتهای پیام/2667/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول