اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار منوجان:

منوجان آمادگی لازم برای مقابله با حوادث غیرمترقبه را دارد

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری منوجان گفت: شهرستان منوجان آمادگی لازم برای مقابله با حوادث غیرمترقبه را دارد.

منوجان آمادگی لازم برای مقابله با حوادث غیرمترقبه را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، ظهر امروز مانور زلزله به مناسبت هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی با حضور معاون فرماندار، رئیس جمعیت هلال‌احمر و رئیس آموزش و پرورش و سایر مسئولان این شهرستان در مجتمع آموزشی منوجان برگزار شد.

حسین صادقی معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری منوجان در این مانور اظهار داشت: اگر بحران یا حادثه‌ای در کشور یا شهرستان رخ دهد، این امدادگران هستند که با حضور در منطقه‌ حادثه دیده اقدامات اولیه را انجام می‌دهند.

وی افزود: این مانور زلزله در راستای آموزش به دانش‌آموزان برای مقابله با زلزله و جلوگیری از بروز حوادث برگزار شده است.

صادقی با بیان اینکه کشور ما زلزله‌خیز است و نسبت به سال‌های گذشته نیز میزان آن افزایش یافته است و باید در این راستا چاره‌اندیشی شود، عنوان کرد: گسل زلزله‌‌خیزی در شهرستان‌های جنوبی کرمان شناسایی شده است و این می‌طلبد که ما همیشه آمادگی لازم برای جلوگیری از حوادث را داشته باشیم.

صادقی خاطرنشان کرد: باید پیشگیری و مقاوم‌سازی مدنظر باشد و در این مانور چیزی که مدنظر است، انتقال تجربیات است که می‌توان در حوادث از آن استفاده کرد و باید در این زمینه به مردم آگاهی داده شود.

وی با بیان اینکه شهرستان منوجان آمادگی لازم برای مقابله با حوادث غیرمترقبه را دارد، تصریح کرد: این مانور برای جلوگیری از بروز حوادث زلزله در منوجان برگزار شد.

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری منوجان با بیان اینکه جلسه‌ای که به شکل آزمایشی در محل فرمانداری برگزار شد، حضور مسئولان و اعضای ستاد از زمان آغاز تا حضورشان را سنجش کردیم که در کوتاه‌ترین زمان ممکن اعضای ستاد حاضر شدند.

انتهای پیام/80006/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول