اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران مازندران خبر داد

تجلیل از بازیکنان با اهدای چفیه در مسابقات رسمی

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران مازندران با اشاره به اینکه فضاسازی فرهنگی ورزشگاه‌ها و سالن ورزشی در اولویت کاری این سازمان است، گفت: این سازمان در نظر دارد در مسابقات رسمی از بازیکنان و داوران با اهدا شاخه گل و چفیه تقدیر کند.

تجلیل از بازیکنان با اهدای چفیه در مسابقات رسمی

اسحاقعلی برنتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری بیان داشت: این سازمان در نظر دارد در مسابقات رسمی مختلف از بازیکنان و همچنین داوران با تبلیغات فرهنگی و نصب بنر با اهدا شاخه گل و چفیه از بازیکنان و داوران تقدیر کند.

وی با اشاره به انتقاد از اخبار 20:30 در پی اهدا چفیه از سوی سازمان بسیج ورزشکاران مازندران به دوچرخه‌سواران خارجی افزود: در ایران اسلامی فرهنگ شهادت با نماد چفیه که نشان از ایثار و از خود گذشتگی جوانان برومند در طول هشت سال دفاع مقدس است.

برنتی گفت: چفیه یک نماد مقدس در کشور تبدیل شده و استفاده از آن با فرهنگ ایمانی و اعتقادی بسیجیان و احاد ملت آمیخته شده است.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران مازندران افزود: با توجه به صدور و گسترش این فرهنگ مقدس به کشورهای خارجی شرکت‌کننده در مسابقات تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی که در هفته دفاع مقدس و یاد خاطره سرداران و 10 هزار شهید مازندران برگزار شد، سازمان بسیج ورزشکاران استان با اهدا شاخه گل و چفیه  از تیم‌های خارجی و داخلی تقدیر کرد.

وی خاطر نشان کرد: اهدا شاخه زیتون و نمادهای عروسکی در رقابت‌های المپیک، جهانی و آسیایی به نفرات و تیم‌های برتر از سوی مسئولان برگزار‌کننده بیان این مدعا است.

انتهای پیام/86005/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول