اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

تجلیل از شهدای عشایر خاص و ویژه باشد

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: تجلیل از شهدای عشایر با توجه به نقش ارزنده آنها در دوران دفاع مقدس باید خاص و ویژه باشد.

تجلیل از شهدای عشایر خاص و ویژه باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی صبح امروز در دیدار اعضای ستاد یادواره شهدای ایلات و طوایف استان سمنان با وی که در دفتر امام جمعه سمنان برگزار شد، اظهار کرد: اسلام برای انبیا و پیغمبران، علما و شهدا به دلیل اینکه اینان در طول زندگی‏شان فقط به فکر منافع خودشان نبودند و به فکر دیگران هم بودند و چراغ راه دیگران شدند، احترامی خاص و ویژه قائل است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان افزود: یاد شهید و نام شهید باید زنده باشد؛ چرا که ما مدیون شهدا هستیم و به شهدا بدهکاریم.

شاهچراغی با بیان اینکه تجلیل از شهید در واقع تجلیل از خدا و انبیاست، گفت: در شهدای عشایر خصلت‌هایی از جمله شجاعت، سخاوت، میهمان‌نوازی و دلیری موج می‌زد و باید به گونه‌ای خاص و ویژه از شهدای عشایر تقدیر کرد.

عشایر با خشکسالی مبارزه می‏کنند

مدیرکل امور عشایر استان و مسئول ستاد یادواره شهدای عشایر استان سمنان نیز در این نشست به تشریح وضع عشایر استان و نقش آنها در جامعه و اقتصاد پرداخت.

حشمت‌الله جدیدی گفت: عشایر در دو بُعد در حال جهاد و تلاش هستند که یکی مبارزه با خشکسالی و دیگری مدیریت کردن بحران طبیعی است.

وی افزود: عشایر در جهاد اقتصادی و تلاش در عرصه اقتصاد و تولید و اقتصاد مقاومتی نیز نقش دارند و به عنوان تولیدکننده واقعی در جامعه نقش ایفا می‌کنند.

بر اساس این گزارش؛ دیدار اعضای ستاد استانی یادواره شهدای ایلات و طوایف عشایر استان و فرماندهان حوزه بسیج عشایری و معتمدان عشایر به همراه مدیرکل امور عشایر استان و مسئول سازمان بسیج عشایری استان به مناسبت برگزاری نخستین یادواره شهدای عشایر استان در روز نهم آبان ماه در مهدیشهر با نماینده ولی فقیه در استان سمنان انجام شد.

انتهای پیام/2249/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول