اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس:

جشن‌های تجلیل از کارمندان دولت هر ساله برگزار شود

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: جشن‌های تجلیل از کارمندان دولت باید برای قدر‌دانی از زحمات و خدمات‌رسانی کارمندان هر سال یک مرتبه برگزار شود.

جشن‌های تجلیل از کارمندان دولت هر ساله برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خمینی‌شهر، محسن صرامی شامگاه سه‌شنبه در نخستین آئین جشن بزرگ تجلیل از کارمندان این شهرستان با بیان اینکه براساس دستورات اخلاقی مذهب تشیع دین اسلام ما موظف به قدر‌شناسی از تمام افرادی هستیم که به مردم خدمت می‌کنند، اظهار کرد: به صورت قطعی برگزاری مراسم تجلیل از کارمندان در تشویق و ارتقای خدمت‌رسانی به مردم توسط کارمندان اثر‌گذار است.

وی با تاکید بر اینکه باید شرایط انتخاب کارمندان نمونه و افرادی که به مردم خدمت‌رسانی بهتری انجام می‌دهند،  فراهم شود، افزود: همچنین باید بین افراد خدمتگزار و افرادی که در خدمت‌رسانی مردم به تعلل می‌کنند تفاوت قائل شویم و باید بهترین کارمندان شهرستان شناسایی و مورد تقدیر قرار بگیرند .

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه متولیان امر باید مراقبت کنند و اجازه تحت تأثیر قرار دادن برگزاری این برنامه‌ها را ندهند؛ تصریح کرد:  شادی حق مردم است و باید شرایط نشاط و شادابی مردم و کارمندان دولت برای خدمت‌رسانی بهتر فراهم شود.

وی با بیان اینکه کارمندان ادارات دولتی موظف هستند به بیش از 350 هزار نفر جمعیت شهرستان خمینی‌شهر خدمت‌رسانی کنند، ادامه داد: ما موظف هستیم برای قدر‌دانی از زحمات و خدمات‌رسانی کارمندان هر ساله یک مرتبه نسبت به برگزاری این جشن‌ها اقدام کنیم.

صرامی تاکید کرد: قصد داشتیم سال گذشته این جشن را برگزار کنیم، اما به دلیل برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها تحقق این موضوع امکان‌پذیر نبود.

به گزارش خبرگزاری فارس از خمینی‌شهر، نخستین آئین جشن بزرگ تجلیل از کارمندان به همت نماینده مردم خمینی‌شهر و تعدادی از مسئولان  با حضور بیش از یک هزار و 500 نفر از کارمندان بخش‌های مختلف شهرستان خمینی‌شهر در محل باغ نیلوفر برگزار شد.

در این مراسم که با اجرای فرزاد حسنی مجری مشهور کشور همراه بود، برنامه‌های متنوع و جذاب از جمله موسیقی ، تقلید صدا توسط هنرمندان و خوانندگان مشهور کشوری برگزار شد.

انتهای پیام/2301/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول