اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیمه نخست سال‌جاری انجام شد

پرداخت 3،5 میلیارد ریال وام اشتغالزایی به مددجویان زنجانی

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان از پرداخت 3 میلیارد و 500 میلیون ریال وام اشتغالزایی به مددجویان زنجانی خبر داد.

پرداخت 3،5 میلیارد ریال وام اشتغالزایی به مددجویان زنجانی

اصغر پناهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: رویکرد کمیته امداد در دهه‌ چهارم خدمت‌رسانی این نهاد، توانمندسازی و خودکفایی مددجویان با اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی است.

وی با اشاره به اینکه در این دهه کمیته امداد اقدامات بسیاری در اجرای طرح‌های اشتغالزایی انجام داده است، افزود: طرح‌های اشتغال‌زایی کمیته امداد بر اساس توانایی‌های مددجویان و استعدادهای آن‌ها اجرایی می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان با اشاره به رشته‌های شغلی که طرح‌های اشتغال‌زایی در قالب آن‌ها اجرا می‌شود، گفت: طرح‌های کشاورزی، دامداری، دامپروری، مشاغل خانگی و ... از زمینه‌های شغلی است که در قالب آن طرح‌های اشتغال‌زایی اجرا می‌شود.

وی در ادامه با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط این نهاد طی نیمه نخست امسال تصریح کرد: در مدت مذکور 54 فقره وام اشتغال به مبلغ 3 میلیارد و 500 میلیون ریال به مددجویان زنجانی پرداخت شده است.

پناهی با بیان اینکه هدف از پرداخت وام‌های اشتغال توانمندسازی مددجویان استٰ، افزود: خوشبختانه تاکنون بسیاری از مددجویان این نهاد با دریافت وام‌های اشتغال خودکفا شده و توان اداره زندگی خود را به صورت مستقل به دست آورده‌اند.

*پرداخت وام کارگشایی به 630 مددجوی زنجانی

این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه کمیته امداد شهرستان زنجان در راستای حمایت از خانواده‌های زیر پوشش این نهاد سالانه بیش از 35 سرفصل حمایتی ارائه می‌کند، افزود:  ارائه خدمات عمرانی، ساخت و بهسازی واحدهای مسکونی نیز از دیگر اقدامات کمیته امداد در حمایت از مددجویان است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه کمیته امداد با برنامه‌ریزی و به صورت هدفمند نسبت به ارائه خدمات به مددجویان اقدام می‌کند، تصریح کرد: ارائه خدمات هدفمند موجب توانمندسازی مددجویان و همچنین رسیدگی بهتر به مشکلات آنها می‌شود. یکی از انواع خدمات هدفمند کمیته امداد پرداخت وام‌های کارگشایی به مددجویان است. این نوع وام‌ها با هدف حل مشکل مددجویان در بحث تحصیلی، فرهنگی، مسکن، درمانی و ... پرداخت می‌شود.

پناهی در ادامه با اشاره به اینکه در نیمه نخست امسال 5 میلیارد ریال وام کارگشایی به مددجویان زنجانی پرداخت شده است، افزود: این مبلغ به 630 مددجوی زنجانی پرداخت شده است.

انتهای پیام/73005/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول