اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

پرداخت خسارت به کشاورزان زنجانی در حال پیگیری است

معاون امور عمرانی استاندار زنجان با اشاره به خسارت‌های وارد شده به محصولات کشاورزی ناشی از سرمازدگی گفت: پرداخت این خسارت‌ها همچنان در دستور کار قرار دارد.

پرداخت خسارت به کشاورزان زنجانی در حال پیگیری است

علی‌اکبر کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به پیگیری‌های انجام شده در مورد خسارت‌های سرمازدگی محصولات کشاورزی استان زنجان اظهار داشت: این خسارت‌ها به صورت مکتوب به مدیریت بحران کشور ارسال شده است.

وی از تایید خسارت‌های وارد شده به محصولات کشاورزی استان در نیمه نخست سال‌جاری اشاره و تصریح کرد: این خسارت‌ها به صورت مکتوب به معاونت برنامه‌ریزی رئیس‌جمهور ابلاغ شده است.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه مرحله انعکاس خسارت‌ها بین معاون برنامه‌ریزی و هیئت دولت طی شده است، اضافه کرد: برآوردهای انجام شده بیانگر خسارت کمتر از 100 میلیارد تومانی به کشاورزان است.

این مقام مسئول با بیان اینکه بخشی از خسارت‌های وارد شده به کشاورزان خسارت دیده از سرمازدگی توسط بیمه جبران شده است، ادامه داد: برخی از خسارت‌ها هم با استمهال وام‌ها جبران شده است.

کریمی به تغییر و تحولات روی داده در دولت اشاره و تصریح کرد: مسئولان همچنان پیگیر پرداخت خسارت به کشاورزان خسارت دیده هستند.

وی با بیان اینکه در بحث امداد و نجات مسئولیت اصلی با شهرداری‌ها است، اضافه کرد: سایر دستگاه‌ها هم در این مورد مسئولیت‌هایی دارند که باید به آنها عمل کنند.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد جابه‌جایی روستاها گفت: جابه‌جایی روستاها فقط به دلیل مشکلات ناشی از حوادث غیر مترقبه نیست.

این مسئول نداشتن راه، آب هر نوع خدمات اولیه و یا حتی مخاطرات طبیعی را از دلایل تصمیم برای جابه‌جایی برخی روستاها اعلام و اضافه کرد: تصمیم برای جابه‌جایی روستای تازه کندی به دلیل نداشتن راه و صعب‌العبور بودن اتخاذ شده بود.

کریمی تاکید کرد: با وجود همه اقدامات انجام شده جابه‌جایی روستای تازه کندی عملیاتی نشد در حالی‌که این جابه‌جایی در روستای ملک باغی انجام شد.

انتهای پیام/73004/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول