اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

سیاست‌های دولت جدید در حوزه مسکن متفاوت از دولت قبلی است

استاندار زنجان گفت: به احتمال زیاد سیاست‌های دولت جدید با دولت قبلی در حوزه مسکن متفاوت خواهد بود.

سیاست‌های دولت جدید در حوزه مسکن متفاوت از دولت قبلی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جمشید انصاری امشب در جلسه شورای مسکن استان زنجان با اشاره به اقدامات انجام شده برای احداث و واگذاری مسکن مهر، اظهار داشت: باید از این اقدامات تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه به احتمال زیاد سیاست‌های دولت جدید با دولت قبلی در حوزه مسکن متفاوت خواهد بود، افزود: منابع بانکی بسیار زیادی به حوزه مسکن مهر تزریق شده است که بیش از 2 هزار و 600 میلیارد تومان بوده است.

استاندار زنجان تصریح کرد: اگر رقم منابع مالی تزریق شده به حوزه مسکن مهر را با اعتبارات عمرانی مقایسه کنیم این منابع بالاتر از اعتبارات عمرانی یکساله محسوب می‌شود.

این مسئول با اشاره به تزریق اعتبارات مالی زیاد به بخش مسکن اضافه کرد: به نظر می‌رسد تامین مسکن در مقابل دیگر نیازهای مردم قرار گرفته است که گویا جهت‌گیری دقیقی نبوده است.

انصاری بر عمل به تعهدات دولت قبلی به عنوان تعهدات عمومی دولت در بخش مسکن تاکید کرد و افزود: دولت بنا ندارد تعهدات جدیدی را در این حوزه ایجاد کند.

وی با بیان اینکه دولت به حل مشکلات 3 هزار واحدی که از تعهدات دولت قبلی است وفادار است، ادامه داد: شرکت‌های خدماتی هم باید مشکلات پروژه‌های در دست احداث را حل کنند.

استاندار زنجان با بیان اینکه اگر حجم سرمایه‌گذاری انجام شده در بخش مسکن در حوزه‌های دیگر هزینه می‌شد، احتمالاً نتایج دیگری اخذ به دست می‌آمد، اضافه کرد: شاید مشکل تامین اعتبار و جلب مشارکت مردم در حوزه‌های دیگر سرمایه‌گذاری بهبود پیدا می‌کرد.

این مسئول، روند فعالیت شورای مسکن را در دولت جدید متفاوت دانست و تصریح کرد: باید منتظر ابلاغ سیاست‌های دولت در این عرصه بود.

انصاری با بیان اینکه مدیران راه و شهرسازی ممکن است نظرات و ایده‌هایی در این حوزه داشته باشند، از آنها خواست این ایده‌ها را به مدیران مرکز منتقل کند.

وی در پایان با اشاره به تخصیص منابع مالی و وقت مسئولان به طرح‌های مسکن اجرا شده، تصریح کرد: این منابع تخصیص یافته و انتظارات مردم باید طبق پیش‌بینی‌ها به سرانجام برسد.

انتهای پیام/73004/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول