اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بابل:

وظیفه بسیج تربیت نیروی همتراز انقلاب است

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بابل گفت: وظیفه بسیج تربیت نیروی همتراز انقلاب است.

وظیفه بسیج تربیت نیروی همتراز انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سپاه کربلا مازندران، علیرضا فلاح در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بابل گفت: کلمه طیبه بسیج در یک تعریف نمی‌گنجد و اگر کسی می‌خواهد بسیج را تعریف کند باید همه آرمان‌های امام(ره)، انقلاب، دفاع مقدس و رهبر انقلاب را تعریف کند.

وی با بیان اینکه بسیج نقش‌محوری در حفظ و تداوم انقلاب اسلامی داشته است، خاطرنشان کرد: هیچ کشوری حتی تصور این را هم نداشت که یک انقلاب بدون وابسته شدن به شرق یا غرب زنده بماند ولی امام راحل (ره) با تدبیر اعلام بسیج عمومی همه نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرد.

فلاح، دشمن را پویا در براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و یادآور شد: دشمنان انقلاب با شکست‌های پی‌ در پی ناامید نشده و پس از تثبیت انقلاب کبیر اسلامی ایران، دست به حمله و جنگ علنی زدند که به برکت وجود بسیج این راهکار هم با شکست مواجه شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بابل با بیان جمله‌ای از امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه «دانشگاه محور همه تحولات جامعه است»، تصریح کرد: به همه مسئولان توصیه می‌کنم اگر در صدد ایجاد تغییر مثبت در جامعه هستند به دانشگاه‌ها، دانشجویان و بسیجیان پناه ببرند.

وی یادآور شد: پرچمی را که امام خمینی(ره) با کمک بسیجیان بالا برد در جهان تبدیل به یک الگو شده است که بیداری اسلامی جهانی را در بر داشت.

فلاح در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وظایف بسیج در جامعه تصریح کرد: وظیفه بسیج پرورش نیروی همتراز با انقلاب است، بنابراین ما باید در تمامی ماموریت‌های سیاسی، علمی و فرهنگی به شکل فعال وارد شویم.

وی در پایان با اشاره به اینکه فضای بسیج فضای مناسب جهت پرورش مدیر است، متذکر شد: حاکم کردن عقلانیت در فضای دانشگاهی از جمله برنامه و اهدافی است که مدنظر داریم.

انتهای پیام/2296/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول