اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت راهپیمایی روز 13 آبان

کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌های زنجان برگزار می‌شود

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان گفت: به مناسبت روز 13 آبان ماه کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌های استان زنجان برگزار می‌شود.

کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌های زنجان برگزار می‌شود

عباس بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برنامه‌های کمیته دانشجویی ناحیه زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی به مناسبت راهپیمایی 13 آبان در زنجان برگزار می‌شود.

وی برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی را یکی از برنامه‌های 13 آبان اعلام کرد و افزود: نشست‌های بصیرتی مختلفی به مناسبت این روز در ناحیه دانشجویی زنجان برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان بازدید دانشجویان از لانه جاسوسی آمریکا را از برنامه‌های 13 آبان اعلام کرد و گفت: همچنین به مناسبت این روز فضاسازی مناسبی در دانشگاه‌های استان زنجان انجام می‌شود.

این مسئول ادامه داد: همچنین برنامه‌ها و مسابقات ورزشی مختلفی به مناسبت روز 13 آبان در طول هفته آینده در دانشگاه‌های استان برگزار می‌‌شود.

بابایی خاطرنشان کرد: با برگزاری این برنامه‌ها دانشجویان و دانش‌آموزان با فضای موجود در جامعه و ماهیت واقعی آمریکا آشنا می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان و دانش‌آموزان باید در راهپیمایی 13 آبان جاری باشکوه‌تر و محکم‌تر از سال‌های گذشته حضور داشته باشند، تصریح کرد: دانش‌آموزان برای اینکه بتوانند به قله‌های عزت، افتخار، پیشرفت و اهداف مقام معظم رهبری برسند باید با بصیرت در جامعه حضور یابند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان اضافه کرد: دانشجویان و دانش‌آموزان باید با بصیرت افزایی گام‌های محکمی در این راه بردارند.

این مسئول در ادامه به برنامه‌های روز 13 آبان ماه جاری در دانشگاه زنجان اشاره و اظهار کرد: در این روز محمدحسین صفار هرندی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی کشورمان در دانشگاه زنجان برنامه سخنرانی دارد.

انتهای پیام/73008/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول