اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین:

دشمنان، دانشگاه را نشانه گرفته‌اند

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین: امروز دشمنان انقلاب اسلامی فضای مقدس دانشگاه را نشانه رفته‌اند.

دشمنان، دانشگاه را نشانه گرفته‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین مهدی برزگر در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی این دانشگاه اظهار داشت: اگر امروز امنیت و آرامش را در کشور شاهدیم به دلیل رشادت‌ و جوانمردی‌های شهدا، رزمندگان و ایثارگران در دوران دفاع مقدس است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان قزوین با گرامیداشت یاد و خاطره دو شهید گمنام مدفون شده در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین افزود: خدا را شاکریم که با حمایت و پیگیری‌های دکتر موس‌خانی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، بسیج دانشجویی این دانشگاه و دیگر مسئولان دانشگاه و استان شاهد بودیم که دو شهید گمنام در این دانشگاه به خاک سپرده شدند و جا دارد از همه این افراد تقدیر و تشکر کنم.

وی در ادامه با اشاره به انتظارات و تأکیدات مقام معظم رهبری نسبت به جامعه دانشگاهی گفت: امروز دشمنان انقلاب اسلامی فضای مقدس دانشگاه را نشانه رفته‌اند و در صدد هستند تا از طریق تهاجم فرهنگی به نظام و جوانان این کشور ضربه بزنند و همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند: مسئولان و رؤسای دانشگاه‌ها فرماندهان جنگ نرم و دانشجویان، افسران این مبارزه با دشمنان هستند.

برزگر یادآور شد: مقام معظم رهبری از جامعه دانشگاهی انتظار دارند تا در این جنگ خط مقدم را بر عهده بگیرند و ما نیز باید با تبعیت و پیروی از رهنمودهای معظم‌له در راستای پیشبرد اهداف نظام و انقلاب حرکت کنیم.

وی در پایان از مسئولان سابق بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین تقدیر و برای مسئول جدید این دانشگاه آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/2667/ت/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول