اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایشگاه یاد یاران در دانشگاه پیام نور قرچک افتتاح شد

نمایشگاهی با عنوان یاد یاران به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نورشهرستان قرچک در محل این دانشگاه برپا شد.

نمایشگاه یاد یاران در دانشگاه پیام نور قرچک افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، به‌نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان قرچک، صبح امروز مراسم افتتاح نمایشگاه یاد یاران با حضور رضا ریاحی فرماندار، رئیس دانشگاه پیام نور قرچک، مسئولان و دانشجویان و در راستای پاسداشت مقام شامخ و والای شهدای هشت سال دفاع مقدس در محل دانشگاه پیام‌نور شهرستان قرچک برپا شد.

فرماندار شهرستان قرچک در این مراسم با اشاره به رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس گفت: تلاش دانشجویان بسیجی در نمایشگاه یاد یاران این بود که بخشی از حال و هوای روزهای دفاع مقدس را به تصویر بکشند.

رضا ریاحی با اشاره به حماسه‌های رزمندگان و خانواده‌های این عزیزان در هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: نباید تنها در هفته دفاع مقدس از رشادت‌های رزمندگان اسلام سخن گفت و همیشه در همه امور باید رشادت‌های این عزیزان را سرلوحه کارها و برنامه‌های خودمان قرار دهیم.

وی ایستادگی رزمندگان و دفاع از خاک ایران را بسیار ارزشمند و غیرقابل توصیف دانست و گفت: این خون جوانان و شهدای ما بود که ریشه انقلاب را مستحکم‌تر کرد و در نگهداری این حماسه‌ها باید تلاش کرد تا پرچم اسلام در سراسر دنیا برافراشته شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک با اشاره به اینکه برای حفظ ارزش‌های دفاع مقدس زحمات زیادی کشیده شده است، خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی با جانفشانی و رشادت در برابر تجاوز اشغالگران بعث عراق ایستادند و با پایمردی و جانفشانی از دین و مکتب پاسداری و همه معادلات و برنامه های استکبار جهانی را نقش بر آب کردند.

ریاحی در ادامه به دانشجویان توصیه کرد: دانشجویان عزیز راه شهدا را ادامه داده و مبارزه با جنگ نرم دشمنان را سرلوحه کارهای خود قرار دهند و همیشه پشتیبان مطلق ولایت فقیه باشند.

بر پایه این گزارش، نمایشگاه یاد یاران در قالب موضوعات مختلفی از جمله انقلاب اسلامی، جنگ‌های جهانی اول و دوم، جنگ نرم، زندگی‌نامه و سخنان شهدا، پوسترهای حجاب و عفاف، غرفه ویژه جنگ تحمیلی و شهدای دفاع مقدس در دانشگاه پیام نور شهرستان قرچک دایر شده است.

انتهای پیام/2462/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول