اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اسکیت مازندران خبر داد

برگزاری کلاس مربیگری درجه 3 اسکیت در مازندران

رئیس هیئت اسکیت مازندران گفت: کلاس مربیگری درجه سه اسکیت در بخش بانوان و آقایان در این استان برگزار می‌شود.

برگزاری کلاس مربیگری درجه 3 اسکیت در مازندران

حسین خیری‌نیا فیروزجاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: یک دوره کلاس مربیگری درجه سه اسکیت با همکاری کمیته آموزش هیئت اسکیت مازندران در این استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این دوره آموزشی به صورت تئوری و عملی در دو بخش آقایان و بانوان به صورت مجزا برپا می‌شود، ادامه داد: در اطلاعیه‌ای این موضوع را به همه هیئت‌های اسکیت در سطح شهرستان‌های مازندران اعلام کردیم و در آن شرایط و مدارک مورد نیاز بیان شده است.

رئیس هیئت اسکیت مازندران، ارائه معرفی‌نامه از هیئت اسکیت شهرستان، داشتن حداقل 18 سال سن تمام و ارایه کارت بیمه ورزشی مرتبط را تنها بخشی از مدارک مورد نیاز دانست و یادآور شد: محل برگزاری دوره تئوری در بابل و دوره عملی در ساری برنامه‌ریزی شده و زمان و مکان دقیق برگزاری این دوره آموزشی نیز در آینده‌ای نزدیک اعلام می‌شود.

خیری‌نیا فیروزجاه اضافه کرد: داوطلبانی که دارای مدرک کاردانی تربیت بدنی یا بالاتر و یا گواهینامه مربیگری درجه سه از سایر فدراسیون‌های ورزشی هستند از شرکت در دوره تئوری معاف خواهند بود.

وی در پایان تأکید کرد: با توجه به بخشنامه‌ای از سوی فدراسیون اسکیت در رابطه با حذف مربیگری اسکیت پایه و ساقط شدن اعتبار کارت‌های آن دسته از مربیان تا پایان سال 1392، همه مربیان پایه ملزم به شرکت در این دوره از کلاس‌ها هستند و در غیر این صورت با پایان سال جاری از فعالیت آنها جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/86012/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول