اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان مرحله نخست لیگ برتر

اسکیت‌باز قمی آقای گل لیگ برتر شد

اسکیت‌باز قمی با پایان نخستین مرحله پیکارهای لیگ برتر اسکیت هاکی قهرمانی باشگاه‌های کشور موفق به کسب عنوان آقای گلی این رقابت‌ها شد.

اسکیت‌باز قمی آقای گل لیگ برتر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر اسکیت هاکی قهرمانی مردان باشگاه‌های کشور با شرکت هشت تیم مدعی قهرمانی در حالی به انجام می‌رسد که مردان اسکیت‌باز قم در ترکیب تیم ورزش و جوانان در این دوره از پیکارها با حریفان مسابقه می‌دهند.

دیدارهای مرحله نخست از فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر اسکیت هاکی باشگاه‌های کشور به میزبانی تیم اسکیت دانشگاه آزاد همدان به انجام رسید و تیم‌ها در حالی دیدارهای این هفته را پشت سر گذاشتند که تیم ورزش و جوانان قم صاحب یک پیروزی و دو باخت مقابل حریفان خود شد و نکته جالب توجه به ثمر رسیدن 81 گل در مجموع دیدارهای مرحله نخست بود.

با پایان مرحله نخست مسابقات قهرمانی لیگ برتر اسکیت هاکی آقایان قهرمانی باشگاه‌های کشور در حالی 81 گل به ثمر رسید که تیم آکادمی اسکیت انقلاب تهران با شش امتیاز در صدر است و تیم‌های مهرآریای خمینی‌شهر و ستارگان آرین گیلان در رده‌های دوم و سوم جای گرفتند و سیدحسین حسینی بازیکن تیم اسکیت‌ هاکی ورزش و جوانان قم با زدن هشت گل به عنوان آقای گل این مرحله معرفی شد.

همچنین تیمی متشکل از اسکیت‌بازان بومی در قالب تیم ورزش و جوانان قم در این دوره از رقابت‌ها حضور یافته و با هدف موفقیت در کسب یکی از رتبه‌های اول تا سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر این فصل با مربیگری و سرپرستی نیروهای بومی آقایان ضیافتی و فرخ‌زاد به مصاف حریفان می‌رود.

این در شرایطی است که امسال در لیگ برتر اسکیت هاکی باشگاه‌های کشور علاوه بر تیم اسکیت هاکی ورزش و جوانان قم، تیم‌های دیگری نظیر ستارگان آرین گیلان، نیروی زمینی ارتش، پویاتهران، مهرآریا خمینی‌شهر، مهر خمینی‌شهر، انقلاب تهران و دانشگاه آزاد اسلامی همدان حضور دارند.

البته در مرحله نخست از فصل جدید این رقابت‌ها تیم اسکیت هاکی انقلاب تهران عملکرد بهتری نسبت به رقبای خود داشت و با کسب سه پیروزی متوالی با اقتدار صدرنشین این رقابت‌ها شد تا در مراحل بعدی چهره مدعیان مسابقات امسال مشخص شود.

دور نخست رقابت‌های لیگ برتر اسکیت هاکی کشور به میزبانی همدان در حالی پایان یافت که تیم اسکیت هاکی ورزش و جوانان قم در نخستین دیدار خود به مصاف تیم ستارگان آرین گیلان رفت و در حالی که چهار گل در این مسابقه به ثمر رسید، حریف گیلانی صاحب برتری سه بر یک شد.

تیم اسکیت هاکی ورزش و جوانان قم بعد از این مسابقه با هدف جبران امتیازات از دست رفته با تمام توان خود مقابل تیم مهر خمینی‌شهر به میدان رفت و توانست در دیداری که 9 گل در آن به ثمر رسید، با نتیجه جالب توجه هشت بر یک حریف را شکست بدهد.

سومین مسابقه تیم مردان اسکیت هاکی قم مقابل تیم مهرآریا خمینی‌شهر برگزار شد که در این دیدار هاکی‌بازان قم با نتیجه چهار بر یک نتیجه را واگذار کردند تا برای بهبود موقعیت خود در جدول رده‌بندی آماده مرحله دوم مسابقات لیگ برتر اسکیت هاکی کشور در روزهای چهارم و پنجم مهر به میزبانی باشگاه انقلاب تهران شوند.

انتهای پیام/78002/ب30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول