اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رقابت در 4 گروه سنی

برترین‌های اسکیت سرعت دختران در قم معرفی شدند

برترین‌های مسابقات اسکیت قهرمانی بانوان استان قم به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در پایان رقابت مدعیان در گروه‌های سنی مختلف معرفی شدند.

برترین‌های اسکیت سرعت دختران در قم معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رقابت‌های اسکیت قهرمانی استان قم به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس با شرکت برترین اسکیت‌بازان استان در چهار گروه سنی برگزار شد و برترین‌های خود را شناخت.

در این رقابت‌ها که جام دفاع مقدس عنوان داشت، 57 دختر آینده‌دار اسکیت‌باز قمی به مدت یک روز با یکدیگر به رقابت پرداختند در حالی که مجموعه فرهنگی ورزشی خورشید میزبانی این دوره از پیکارها را با حضور برترین‌های قم بر عهده داشت.

سطح بالای این رقابت‌ها نشان داد که اسکیت در استان قم در تمام رده‌های سنی بانوان در چند سال اخیر رشد و پیشرفت چشمگیری داشته است و بانوان نیز می‌توانند خیلی زود خود را به سطح پیشرفت آقایان این رشته رسانده و همچون آقایان بدرخشند چرا که حضور موفق اسکیت‌بازان قمی در مسابقات قهرمانی کشور و لیگ برتر اسکیت هاکی باشگاه‌های کشور موید این موضوع است.

در سال جاری اسکیت‌بازان استان قم در قالب دو تیم بانوان و آقایان قصد شرکت در مسابقات قهرمانی کشور را دارند، ضمن اینکه با تغییر و تحولاتی که در این هیئت ورزشی صورت گرفته است، پیش‌بینی می‌شود تحرک خوبی در مسیر رو به رشد اسکیت ایجاد شود.

رقابت‌های اسکیت سرعت بانوان استان قم به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور 57 ورزشکار برگزار شد و بر اساس برنامه‌ریزی هیئت اسکیت قم این مسابقات در چهار گروه سنی و در مجموعه فرهنگی ورزشی خورشید به انجام رسید.

در پایان این مسابقات و نخستین گروه سنی ساره جانقلی بالاتر از دیگر رقبای خود در جایگاه نخست ایستاد و عنوان قهرمانی را کسب کرد در حالی که مقام نایب قهرمانی به نجمه علی‌بخشی رسید و مائده السادات موسوی با کسب مقام سوم به کار خود پایان داد.

در دومین گروه سنی این نرگس بنی‌حسن بود که توانست با بهترین عملکرد در جایگاه نخست ایستاده و عنوان قهرمانی رقابت‌های اسکیت دختران قهرمانی قم جام دفاع مقدس را کسب کند، در این رده سنی المیرا رضاخانی دوم شد و یکتا بختیاری به مقام سوم بسنده کرد.

مسابقات سومین گروه سنی پیکارهای اسکیت سرعت دختران قم در گرامیداشت هفته دفاع مقدس با قهرمانی فاطمه ورزنده به پایان رسید در حالی‌که نازنین زارع به مقام نایب قهرمانی دست یافت و سوده جانقلی موفق به کسب مقام سوم این رده سنی شد.

در نهایت اینکه زهرا محمدبیگی موفق به کسب عنوان نخست و مقام قهرمانی چهارمین گروه سنی پیکارهای اسکیت سرعت دختران قم شد و زهرا خاکی با کسب مقام نایب قهرمانی به کار خود پایان داد، ضمن اینکه سارا خداجویان سوم شد.

انتهای پیام/78002/س30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول