اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان فعالیت فلاح

سرپرست جدید هیئت اسکیت استان قم منصوب شد

سرپرست جدید هیئت اسکیت استان قم با پایان دوره ریاست علیرضا فلاح از سوی فدراسیون اسکیت کشورمان معرفی و منصوب شد.

سرپرست جدید هیئت اسکیت استان قم منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، با توجه به اینکه مجمع انتخابات هیئت اسکیت استان قم در مهر ماه سال گذشته به علیرضا فلاح رئیس پیشین این هیئت و تنها کاندیدای انتخابات جدید برای انتخاب مجدد به عنوان رئیس هیئت اسکیت استان قم رای نداد، فلاح مدتی به عنوان سرپرست هیئت اسکیت قم به فعالیت خود ادامه داد تا اینکه رسما از این مسئولیت کناره‌گیری کرد.

با توجه به پایان فعالیت علیرضا فلاح در اداره امور هیئت اسکیت استان قم، با موافقت رئیس فدراسیون اسکیت کشورمان، سرپرست هیئت اسکیت استان قم منصوب شد و بدین ترتیب محمد حسنی فعالیت خود را در این هیئت ورزشی آغاز کرد.

از سوی فدراسیون اسکیت کشورمان محمد حسنی در حالی مسئولیت سرپرستی هیئت اسکیت استان قم را عهده‌دار شد که از زحمات رئیس پیشین این هیئت یعنی علیرضا فلاح از کارکنان شاغل در اداره کل آموزش و پرورش استان قم تقدیر و تشکر به عمل آمد.

محمد حسنی از کارکنان شاغل در نیروی انتظامی و از چهره‌های ورزشی شناخته شده در قم است که در هیئت آمادگی جسمانی استان قم سابقه فعالیت‌های مفید و اثرگذاری دارد و مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان قم برای سپردن مسئولیت سرپرستی هیئت اسکیت استان قم به وی، از حسنی شناخت کافی دارند.

یکی از مهم‌ترین اتفاقات در هیئت اسکیت استان قم در زمان حضور علیرضا فلاح در ریاست این هیئت، حضور تیم اسکیت هاکی استان قم در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور و کسب عنوان قهرمانی و به دست آوردن جواز صعود به لیگ برتر بود تا قم در این رشته یکی از استان‌های فعال کشور باشد.

امسال نیز تیم اسکیت هاکی استان قم با نام تیم ورزش و جوانان برای حضور در مسابقات لیگ برتر اسکیت هاکی باشگاه‌های کشور حضور دارد و با ترکیبی از بازیکنان بومی به مصاف حریفان می‌رود در حالی که تا کنون یک مرحله از رقابت‌های فصل جدید را نیز پشت سر گذاشته است.

تیم اسکیت هاکی قم این هفته دومین مرحله از پیکارهای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور را پیش رو دارد و در مجموع ورزشکاران، مربیان، داوران و نیروی انسانی فعال در این رشته ورزشی امیدوارند با توجه به تغییر و تحولات به وجود آمده در راس مدیریت هیئت اسکیت استان قم، این رشته از این به بعد بتواند در مسیر رشد و پیشرفت بهتر و بیشتر قدم بردارد.

انتهای پیام/78002/ط30/آ3004
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول