اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اسکیت مازندران خبر داد

دعوت اسکیت‌سواران مازندرانی به اردوی تیم ملی

رئیس هیئت اسکیت مازندران از دعوت اسکیت‌سواران مازندرانی به اردوی تیم ملی اسکیت فری استایل کشورمان خبر داد.

دعوت اسکیت‌سواران مازندرانی به اردوی تیم ملی

حسین خیری‌نیا فیروزجاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: اسکیت‌سواران مازندرانی به اردوی تیم ملی اسکیت فری استایل کشورمان دعوت شدند.

وی افزود: اسکیت یکی از رشته‌های پرمخاطب و جذاب در مازندران است که در چند سال گذشته پیشرفت قابل ملاحظه‌ای را به خود دیده است.

خیری‌نیا با اعلام اینکه مهسا رحیمی دارنده مدال برنز اسکیت آسیا و محمدحسین منصف عضو سابق تیم ملی اسکیت دو اسکیت‌سواران مازندرانی هستند که از سوی فدراسیون اسکیت به اردوی تیم ملی اسکیت فری استایل دعوت شدند، گفت: این دو ورزشکار مازندرانی در مرحله اول اردوی تیم ملی اسکیت فری استایل که از روز سه‌شنبه شانزدهم مهر ماه سال جاری به مدت چهار روز دنبال شد زیر نظر مربیان تیم ملی در مجموعه ورزشی انقلاب تهران آموزش‌های لازم را کسب کردند.

این مسئول با تاکید اینکه تیم ملی اسکیت فری استایل ایران اسلامی برای شرکت در رقابت‌های جهانی خود را آماده می‌کند، بیان داشت: مسابقات جهانی اسکیت فری استایل از  13 تا 17 آبان امسال به میزبانی کشور چین تایپه برپا می‌شود.

به گفته رئیس هیئت اسکیت مازندران، 13 اسکیت‌سوار دختر و پسر از استان‌های مختلف کشور در این اردو حضور داشتند که دور دوم و نهایی این اردوی دوم تا هشتم آبان پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول