اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شرکت کودکان

جشن کودک، مدرسه و کتابخانه در محمدیه برگزار شد

جشن کودک، مدرسه و کتابخانه در کتابخانه یادگار امام شهر محمدیه برگزار شد.

جشن کودک، مدرسه و کتابخانه در محمدیه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز، این جشن با همکاری کانون پرورش فکری، مهد کودک نیایش، پیش دبستانی قصرکودک، حر و مدرسه رضوان با شرکت 300 کودک، نوجوان و والدین و مربیان آن‌ها برگزار شد.

سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان قزوین در این خصوص گفت: برگزاری مسابقه شعرخوانی، کتابخوانی، قرائت و حفظ قرآن، پخش فیلم و تقدیر از برگزیدگان مسابقات کتابخوانی و مسابقات ورزشی از جمله برنامه‌های این جشن بود.

این مسئول اضافه کرد: در این جشن کارگاه کاردستی برگزار شد و بچه‌ها از بخش‌ها و قسمت‌های مختلف کتابخانه بازدید کردند و با کارکرد کتابخانه آشنا شدند.

سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان قزوین خاطرنشان کرد: تعامل خوب کتابخانه‌ها با مراکز و ادارات فرهنگی و آموزشی این استان نقش مهمی در توسعه و پیشرفت کتاب و کتابخوانی دارد که امیدواریم با حمایت مدیران و مسئولان این دستگاه‌ها در این زمینه موفق ظاهر شویم.

مولایی با تأکید بر اینکه باید از دوران کودکی فرزندانمان را با کتاب و کتابخوانی آشنا کنیم، افزود: اگر فرزندانمان از دوران کودکی با کتاب عجین شوند به طور قطع در دوران دیگر زندگی کتاب جزو برنامه‌های روزمره آن‌ها قرار می‌گیرد.

وی ابراز امیدواری کرد که با برگزاری جشن‌ها و همایش‌های مختلف بتوان گام‌های خوبی برای بسط و گسترش کتابخوانی در جامعه برداشت.

انتهای پیام/77003/ل20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول