اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان دره‌شهر خبر داد

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در دره‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان دره‌شهر از استمرار اجرای طرح ارتقای اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در دره‌شهر

جهانگیر زارعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام اظهار داشت: در اجرای این طرح که با حضور کارکنان ستادی و صفی و با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر و به مدت سه روز صورت گرفت، مقدار قابل توجهی از انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا تعداد 13 نفر خرده‌فروش و مصرف‌کننده مواد مخدر دستگیر و با تشکیل پرونده قضایی به دادسرا معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دره‌شهر تصریح کرد: با توجه به اینکه وجود معتادان تابلو و پرخطر در هر جامعه‌ای یک تهدید جدی محسوب می‌شوند به جهت پیشگیری از وقوع هرگونه جرائم بخصوص سرقت‌های احتمالی تعداد هفت نفر معتاد با اخذ رضایت والدینشان دستگیر و روانه موسسات ترک اعتیاد شهرستان شدند.

زارعی در پایان با تأکید بر اجرای طرح‌های مختلف انتظامی در آینده به افرادی که قصد هرگونه هنجارشکنی دارند، هشدار داد: فرماندهی انتظامی این شهرستان با استفاده از تمام امکانات هرگونه احساس آرامش را از آنان سلب کرده و با شدت و حدت کامل با آنان برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/2246/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول