اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان تاکید کرد

ضرورت اهتمام به اجرای قوانین مهندسی ساختمان در استان زنجان

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان گفت: اهتمام به اجرای قوانین نظام مهندسی ساختمان در شهرهای تابعه و روستاهای استان ضروری است.

ضرورت اهتمام به اجرای قوانین مهندسی ساختمان در استان زنجان

احد محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: ارائه خدمات مهندسی و اجرای قوانین نظام مهندسی در شهرهای تابعه و روستاهای استان زنجان ضرورتی است که باید مورد توجه باشد.

رئیس سازمان نظام  مهندسی ساختمان استان زنجان با بیان اینکه هدف مهندسین تنها کسب درآمد نیست، افزود: ارائه خدمات مناسب مهندسی برای مردم در اولویت قرار دارد.

وی ارائه خدمات مهندسی و نظارت بر اجرای قوانین را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: ارائه خدمات مهندسی و نظارت بر اجرای قوانین در جهت آسایش و رفاه حال مردم و بهبود کیفیت ساخت و ساز است.

محمدی کیفیت ساخت و ساز را یادآور شد و گفت: افزایش کیفیت ساخت و ساز در کشور و سطح استان هدف مهم جامعه مهندسی استان زنجان است.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان هدف اصلی فعالیت سازمان نظام مهندسی را ارائه مناسب خدمات فنی و مهندسی عنوان کرد و گفت: هدف اصلی به وجود آمدن قانون نظام مهندسی و سازمان نظام مهندسی برای اجرای قانون نظام مهندسی است.

وی با اشاره به افزایش تعرفه خدمات مهندسی، اظهار داشت: افزایش تعرفه‌ای که در مرکز استان داشتیم به شهرهای تابعه ابلاغ نشده است.

محمدی ابلاغ تعرفه‌های جدید را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: بایستی زمینه‌سازی مورد نیاز صورت گیرد تا از سال 93 شاهد اجرایی شدن آن به صورت همزمان در شهرستان‌ها باشیم.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان توجه به دفاتر نظام مهندسی در شهرستان‌ها را یادآور شد و تاکید کرد: سازمان نظام مهندسی نسبت به توسعه دفاتر خود در شهرستان‌ها اهتمام جدی دارد.

وی توجه به مشکلات موجود در دفاتر نمایندگی شهرستانی را مورد توجه قرار داد و گفت: رسیدگی به مشکلات موجود مورد توجه جدی قرار دارد.

انتهای پیام/73007/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول