اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس گروه توسعه ورزش‌های همگانی اداره ورزش آذربایجان غربی مطرح کرد

همگانی کردن ورزش وظیفه اصلی ارگان‌های فرهنگی

رئیس گروه توسعه ورزش‌های همگانی اداره ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: ماموریت اصلی وزارت ورزش همگانی کردن ورزش است.

همگانی کردن ورزش وظیفه اصلی ارگان‌های فرهنگی

به گزارش خبرگزاری فارس در ارومیه، اکرم مهدی زاده ظهر امروز در نشست خبری با موضوع همایش پیاده روی بزرگ خانوادگی ارومیه که در سالن کنفرانس اداره ورزش و جوانان آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: برای همگانی کردن ورزش باید تمامی اعضای جامعه وارد گود ورزش شوند.

وی ادامه داد: یکی از روش‌هایی که به صورت علمی نیز ثابت شده این است که باید مردم را وارد فضایی که حس ورزش کردن و ورزشی بودن دست دهد، کنیم.

مهدی زاده یادآور شد: یکی از مشکلاتی که در جامعه وجود دارد این است که هنوز فرهنگ ورزش همگانی را وارد خانواده‌های مردم کنیم و ما فعلا ادای همگانی کردن ورزش را در می‌آوریم و ادا درآوردن نهایتا موجب عملیاتی شدن این موضوع می‌شود.

وی ابراز داشت: فعلا در مرحله نخست فرهنگ‌سازی بوده و در مرحله نخست ایجاد انگیزه نیاز است و تا زمانی که مردم آنقدر در زمینه مقوله ورزش تفهیم نشده‌اند مجبور بوده از طریق انگیزه‌های بیرونی این انگیزه ایجاد شود.

مهدی زاده  عنوان کرد: سیاستگذاری ورزش بر عهده ورزش و جوانان ولی همگانی کردن ورزش بر عهده همه اعضای جامعه و دستگاه‌های ذیربط است.

رئیس گروه توسعه ورزش‌های همگانی اداره ورزش و جوانان آذربایجان غربی افزود: تا زمانی که امکانات، منابع و افراد یک کاسه نشود همچنان در مرحله نخست فرهنگ‌سازی ورزش همگانی خواهیم بود.

انتهای پیام/61005/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول