اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور ورزش اداره ورزش و جوانان آذربایجان غربی خبر داد

تدوین چشم‌انداز ورزش همگانی در آذربایجان غربی

معاون امور ورزش اداره ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: چشم‌انداز ورزش همگانی در راستای توسعه این نوع ورزش در آذربایجان غربی تدوین شده است.

تدوین چشم‌انداز ورزش همگانی در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس در ارومیه، کیومرث پور ایراندوست صبح امروز در نشست خبری با موضوع همایش پیاده روی بزرگ خانوادگی ارومیه که در سالن کنفرانس اداره ورزش و جوانان آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: هر چقدر دامنه ورزش گسترده‌تر باشد قهرمانان بسیاری را در استان شاهد خواهیم بود.

وی ابراز داشت: این گستردگی حضور مردم و ورزشکاران سبب می‌شود در مسابقات قاره‌ای و فرا قاره‌ای عناوینی را به دست آوریم.

پور ایراندوست با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، ادامه داد: مقام معظم رهبری ورزش همگانی را دامنه‌ و ورزش قهرمانی را قله می‌دانند به طوری که تا دامنه‌ای نباشد قله‌ای نخواهیم داشت.

وی یادآور شد: در سایر کشورها ورزش کردن مردم به وسیله سلامتی، فقر حرکتی، شادابی جامعه و بهره‌وری انسان‌ها در کشور بسیار سرمایه‌گذاری می‌شود به طوری که در کشور سوئد 50 درصد مردم ورزش می‌کنند.

پور ایراندوست ادامه داد: چشم‌اندازی در زمینه ورزش همگانی تهیه شده که رسیدن به آن با کمک اصحاب رسانه و سایر مسئولان امکان‌پذیر است.

وی خاطرنشان کرد: ورزش‌های اجتماعی سبب شده افراد خود را بهتر در مسئولیت‌های اجتماعی نشان دهند و ورزش سبب تحرک و اعتماد به نفس در همه آحاد جامعه می‌شود.

وی اذعان داشت: ورزش با سلامتی و غرور ملی ارتباط مستقیم دارد بایستی ورزش در کشور برنامه داشته باشد و باید فرهنگ ورزش در جامعه نهادینه شود.

معاون امور ورزش اداره ورزش و جوانان آذربایجان غربی ادامه داد: در آذربایجان غربی این فرهنگ روز به روز جا افتاده و به امید روزی که فرهنگ ورزش کردن در استان نهادینه شود.

انتهای پیام/61005/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول