اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد هفته تربیت بدنی و ورزش استان مازندران خبر داد

اجرای 110 برنامه شاخص در هفته ورزش

دبیر ستاد هفته تربیت بدنی و ورزش مازندران از اجرای 110 برنامه شاخص در هفته تربیت بدنی و ورزش در این استان خبر داد.

اجرای 110 برنامه شاخص در هفته ورزش

مریم کیومرثی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: از آن جایی که براساس حروف ابجد نام و لقب حضرت علی (ع) عدد 110 است، در هفته تربیت بدنی و ورزش برنامه‌های مختلفی در چهار محور فرهنگی، ورزشی، جوانان و عمرانی در ورزش استان داریم.

وی با اشاره به اینکه 10 برنامه شاخص در سطح اداره کل و 100 برنامه دیگر در شهرستان‌ها اجرا می‌شود، اذعان داشت: در هفته تربیت بدنی و ورزش با اجرای برنامه‌های مختلف فرصت مناسبی برای پرداختن به ورزش و فرهنگ‌سازی در زمینه توسعه و ترویج ورزش است.

دبیر ستاد هفته تربیت‌بدنی و ورزش مازندران در ادامه از برگزاری همایش پیوند آسمانی با حضور جوانان استان در ساری خبر داد و افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان در کنار اجرای 110 برنامه شاخص برنامه‌های دیگری نیز در هفته تربیت‌بدنی و ورزش دارد.

معاون امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان مازندران در ادامه از کسب هشت مدال جهانی، آسیایی و بین‌المللی توسط ورزشکاران ملی‌پوش بانوان مازندرانی در ترکیب تیم ملی خبر داد و ابراز داشت: در شش ماه نخست سال ورزشکاران بانوی مازندرانی در غالب تیم‌های موفق به کسب هشت مدال شدند.

کیومرثی گفت: از مدال‌های کسب شده توسط ملی‌پوشان بانوی مازندرانی یک مدال جهانی، پنج مدال آسیایی و دو مدال بین‌المللی است.

وی با اشاره به فعالیت خوب تیم‌های بانوان مازندرانی در لیگ‌های کشوری اظهار داشت: در حال حاضر در رشته‌های فوتسال، بسکتبال، تنیس، تکواندو، کاراته، اسکیت، پینگ پنگ، فوتبال، قایقرانی، والیبال، کبدی و ورزش‌های جانبازان و معلولان مازندارن در لیگ کشوری نماینده دارد.

دبیر ستاد هفته تربیت بدنی و ورزش مازندران با اشاره به افتتاح سه پروژه ورزشی در این هفته افزود: چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر، سالن ورزشی حسین‌آباد بهشهر و پیست موتورسواری نوشهر به عنوان سه پروژه ورزشی در هفته تربیت بدنی و ورزش به بهره‌برداری می‌رسد.

کیومرثی گفت: در روز 26 مهر که نخستین روز هفته تربیت‌بدنی و ورزش مقارن با روز جمعه شد، مدیرکل ورزش و جوانان استان به همراه کارکنان در خطبه‌های نماز جمعه سراسر استان حضور می‌یابند.

وی همچنین از اجرای برنامه ورزش صبحگاهی با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و کارکنان در محوطه استانداری مازندران با حضور استاندار خبر داد و افزود: در روز 28 مهر از سوی هیئت پزشکی ورزشی به شهروندان در محوطه اداره کل ورزش و جوانان استان به صورت رایگان خدمات ارائه می‌شود.

کیومرثی در پایان از برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در سه شهر محمودآباد، زرگرمحله و لاله‌آباد خبر داد و خاطر نشان کرد: در هفته تربیت‌بدنی و ورزش مدیرکل ورزش و جوانان استان از چند خانواده شهید و همچنین از آسایشگاه قطع نخاعی جانبازان و معلولان حضرت امام علی (ع) ساری ملاقات حضوری دارند.

به گزارش فارس، روز 26 مهر تا دوم آبان به نام هفته تربیت بدنی و ورزش نامیده شد.

انتهای پیام/86005/ع40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول