اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌کل اوقاف مازندران خبر داد

استفاده از مربیان متخصص در طرح تربیت حافظان قرآن‌کریم مازندران

معاون فرهنگی اداره‌ کل اوقاف مازندران از به کارگیری مربیان متخصص در طرح تربیت حافظان قرآن‌کریم استان مازندران خبر داد.

استفاده از مربیان متخصص در طرح تربیت حافظان قرآن‌کریم مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری، گفت: سهمیه مصوب اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران برای ثبت‌نام در طرح تربیت حافظان قرآن کریم 11 هزار و 737 نفر است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران با بیان اینکه 16 شهرستان از استان مازندران در طرح تربیت حافظان قرآن کریم شرکت کردند، افزود: خوشبختانه تمامی مسئولان فرهنگی ادارات اوقاف شهرستان‌ها در این امر با اداره‌کل اوقاف مازندران همکاری کردند.

حیدری از اجرای 70 درصد کلاس‌های طرح تربیت حافظان قرآن کریم در مازندران خبر داد و بیان داشت: کلاس‌های تربیت حافظان قرآن کری به صورت مداوم در بقاع متبرکه و امامزادگان استان مازندران در حال برگزاری است.

وی از اختصاص 42 میلیون تومان برای اجرای این کلاس‌ها خبر داد و گفت: قسمتی از اعتبار این طرح از سوی مسئولان فرهنگی ادارات اوقاف شهرستان‌های مازندران تامین می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران به بکارگیری مربیان متخصص و مجرب در طرح تربیت حافظان قرآن کریم اشاره کرد و اظهار داشت: مربیان طرح تربیت حافظان قرآن کریم ملزم به حفظ 3 جزء از آیات قرآن کریم هستند.

حیدری تصریح کرد: برای انتخاب مربیان گزینش‌های زیادی صورت می‌گیرد و هر مربی باید دوره آموزشی خود را با نظارت اداره‌کل اوقاف استان مازندران سپری کند.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی و تفریحی برای شرکت‌کنندگان در طرح تربیت حافظان قرآن کریم، گفت: شرکت‌کنندگان به اردوهای چند روزه تفریحی و سیاحتی اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/86003/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول