اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری ویژه آمل خبر داد

تحصیل 30 هزار دانشجو در مراکز دانشگاهی آمل

سرپرست فرمانداری ویژه آمل گفت: 30 هزار دانشجو در 25 دانشگاه، دانشکده و مراکز علمی این شهرستان مشغول تحصیل هستند.

تحصیل 30 هزار دانشجو در مراکز دانشگاهی آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، شعبانعلی واحدی بعد از ظهر امروز در گردهمایی دانشجویان ورودی جدید دانشگاه تخصصی فناوری نوین این شهرستان، اظهار داشت: این شهرستان در علم، نبوغ و دانش‌اندوزی در سطح کشور شهره است.

وی با اشاره به اینکه روسای دو قوه مقننه و قضاییه از این شهرستان هستند، ادامه داد: علامه ذوالفنون آیت‌الله حسن‌زاده و جوادی آملی نیز از عالمان نامی جهان اسلام در این شهر زیسته‌اند و از افتخارات شهر هزار سنگری هستند که با افتخارآفرینی در ششم بهمن ماه سال 60 و تقدیم 40 شهید در حماسه اسلامی مردم این شهرستان در وصیتنامه امام امت جای گرفتند.

واحدی، زکات علم و دانش را نشر و ترویج آن دانست و یادآور شد: دانشگاه محل تعلیم و تربیت است و دانشجویان بهترین سرمایه‌های نیروی انسانی جامعه هستند.

سرپرست فرمانداری ویژه آمل با بیان اینکه باید همه ما چگونه زیستن، چگونه خدمت‌رسانی کردن و موثر بودن در جامعه را بیاموزیم.

واحدی با اشاره به اینکه اگر هم‌اکنون پیشرفت‌های متعدد علمی، فناوری، هسته‌ای و نظامی را در ایران اسلامی شاهد هستیم همه به برکت ایستادگی شهدا و رزمندگان و رهنمودهای امام امت و رهبر انقلاب است، تصریح کرد: باید قدردان این نعمت‌های بزرگ الهی باشیم.

سرپرست فرمانداری ویژه آمل با تأکید بر اینکه دانشجویان در علم‌آموزی و کسب دانش ممارست و تمرین داشته باشند، اذعان داشت: دانشگاه فناوری‌های نوین پنجمین دانشگاه معتبر دولتی مازندران است البته این شهرستان با 25 دانشگاه، دانشکده و مراکز علمی حدود 30 هزار نفر دانشجو دارد.

انتهای پیام/86012/ذ20 /ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول