اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ترافیک شهری شهرداری اصفهان خبر داد

احداث 10 پل مکانیزه در مسیر خط یک BRT اصفهان

مدیر ترافیک شهری شهرداری اصفهان گفت: در حال حاضر 10 پل مکانیزه در مسیر خط یک BRT اصفهان احداث و راه‌اندازی شده است.

احداث 10 پل مکانیزه در مسیر خط یک BRT اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان مسعود بنده‌خدا با اشاره به تعداد پل‌های موجود در مسیر خط یک BRT اصفهان اظهار کرد: خط یک BRT اصفهان از پل زندان تا میدان قدس راه‌اندازی شده که 22 پل عابر پیاده در مسیر این خط وجود دارد.

وی با بیان اینکه در فاز نخست خط یک بی‌.‌آر‌.‌تی 20 پل جا‌نمایی شده  که تاکنون 12 مورد از این پل‌ها احداث شده است، اضافه کرد: همچنین 10 پل عابر پیاده نیز در فاز دوم خط یک BRT از میدان آزادی تا میدان قدس احداث شده است.

مدیر ترافیک شهری شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه در حال حاضر 10 پل مکانیزه در مسیر خط یک BRT اصفهان احداث و راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: پنج پل عابر پیاده مکانیزه در فاز نخست و پنج پل مکانیزه نیز در فاز دوم این خط راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه نصب پل عابر پیاده مکانیزه هزینه‌های بالایی دارد، ادامه داد: نصب پل‌های عابر پیاده مکانیزه با استفاده از مشارکت با بخش‌های خصوصی در دستور کار شهرداری اصفهان قرار دارد.

بنده خدا با اشاره به مزایای احداث این پل‌ها تاکید کرد: افزایش سرعت وسایل نقلیه و افزایش ایمنی عابران پیاده از جمله مزایای احداث پل‌های مکانیزه در سطح شهر است.

انتهای پیام/63004/ل/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول