اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج:

پارکینگ‌های مکانیزه در کرج ایجاد می‌شود

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری کرج گفت: با توجه به افزایش جمعیت و همچنین تعدد خودروها پارکینگ‌های مکانیزه در کرج ایجاد خواهد شد.

پارکینگ‌های مکانیزه در کرج ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مهرداد فیروزبخت صبح امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی شهرداری کرج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و به منظور خدمات‌رسانی بیشتر به مردم این پارکینگ‌ها در کرج ایجاد می‌شوند.

وی تأکید کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده 466 واحد پارکینگ مکانیزه در کرج نصب خواهد شد.

این مسئول یکی از مهم‌ترین مزایای پارکینگ‌های مکانیزه را اشغال کمتر فضا عنوان کرد و افزود: این پارکینگ‌ها با اعتباری نزدیک به 13 میلیارد تومان در کلانشهر کرج ایجاد خواهد شد.

فیروزبخت ایجاد و احداث پارکینگ در کرج را یکی از ضروری‌ترین نیازها دانست و گفت: با ایجاد پارکینگ‌ها در سطح شهر می‌توانیم گام‌های اساسی را برای کاهش ترافیک و رفع این معضل برداریم.

وی با اشاره به این‌که در گذشته نیز تعدادی پارکینگ در کرج احداث شده است، ادامه داد: با توجه به رشد نرخ جمعیت و نیاز مردم به پارکینگ تعداد پارکینگ‌های احداث شده نتوانسته پاسخگو باشد لذا با تمهیدات اندیشیده شده این تعداد پارکینگ مکانیزه در کرج ایجاد خواهد شد.

این مسئول گفت: نخستین تیپ مکانیزه این پارکینگ‌ها از کشور کره خریداری شده و هم‌اکنون در حال بارگیری در بندرعباس است.

*نخستین واحد از پارکینگ‌های مکانیزه در حال جانمایی در شهر است

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج در ادامه سخنان خود با بیان این‌که نخستین واحد از پارکینگ‌های مکانیزه در حال جانمایی در سطح شهر است، اضافه کرد: در حال حاضر فنداسیون این پارکینگ در پارک رجایی‌شهر ریخته شده است.

فیروزبخت تأکید کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده جانمایی بعدی از این پارکینگ‌ها در شلوغ‌ترین و پرترددترین نقاط شهر انجام خواهد شد.

انتهای پیام/2302/ز30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول