اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهرداری قم خبر داد

بلوار جمهوری به شهرک پردیسان متصل می‌شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم از اتمام فاز مطالعاتی و آغاز عملیات اجرایی اتصال بلوار جمهوری اسلامی به شهرک پردیسان به عنوان شریان اصلی و ارتباطی این شهرک با مرکز شهر خبر داد.

بلوار جمهوری به شهرک پردیسان متصل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سعید عزیزنژاد با اشاره به وضعیت فعلی ورود به شهرک پردیسان که تنها از طریق بلوار غدیر امکان‌پذیر است، بیان داشت: با توجه به ترافیک سنگین و مشکلات تردد خودروها در محور بلوار غدیر، کارگروهی ویژه بررسی و کارشناسی طرح‌های مختلف برای ایجاد راه‌های مواصلاتی دیگر بین مرکز شهر و شهرک پردیسان در معاونت حمل و نقل و ترافیک تشکیل شد و انجام این مطالعات با قید فوریت در دستور کار قرار گرفت.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم ضمن اشاره به آغاز عملیات اجرایی این طرح گفت: با توجه به اهمیت این طرح، هم اکنون مراحل مختلف اجرای آن در چند فاز برنامه‌ریزی و با محوریت شهرداری مناطق چهار و هشت مراحل تسطیح و زیرسازی در حال اجرا است.

عزیز‌نژاد محور جمهوری اسلامی را یکی از شریان‌های اصلی شهر قم ذکر کرد و افزود: این بلوار هم اکنون تا تقاطع خیابان انسجام مورد بهره‌برداری قرار گرفته و طبق طرح اجرایی در آینده نیز از خیابان انسجام تا شهرک پردیسان ادامه پیدا خواهد کرد و مشکلات تردد چندین هزار خانوار ساکن در این شهرک به ویژه ساکنین پروژه‌های مسکن مهر رفع خواهد شد.

وی رفع مشکل ترافیک فعلی بلوار غدیر را از عمده‌ترین اهداف این پروژه ذکر کرد و افزود: با ایجاد مسیر دسترسی به شهرک پردیسان و توزیع بار ترافیک ورودی و خروجی این شهرک به دیگر مسیرها، امکان تردد وسائل نقلیه سهولت یافته و همچنین در صورت وقوع بحران و لزوم اجرای پدافند غیرعامل نیز مسیرهای مناسب در اختیار خواهد بود.

وی ضمن ابراز امیدواری به بازگشایی این مسیر در آینده نزدیک از شهروندان گرامی و به ویژه مالکین املاک واقع در این طرح خواست تا همکاری لازم را در مسیر اجرای این پروژه و توافق و تملک املاک واقع در این طرح با مدیریت شهری داشته باشند.

عزیز‌نژاد احداث ادامه بلوار شهید آوینی حدفاصل شهرک قدس و شهرک پردیسان را یکی از طرح‌های افزایش شبکه معابر مواصلاتی شهرک پردیسان عنوان کرد و افزود: این طرح با وجود تأثیر بسزائی که در حل مشکل ترافیک بلوار غدیر و سهولت دسترسی ساکنین شهرک پردیسان به مرکز شهر را داشت، متأسفانه در مراحل اجرائی با مشکلاتی مواجه شد.

انتهای پیام/2258/ت/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول