اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی همدان خبر داد

واگذاری صدور مجوز تأسیس مؤسسات دانشگاه عالی آزاد به دانشگاه علمی کاربردی

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی همدان از صدور مجوز تأسیس مؤسسات دانشگاه عالی آزاد و واگذاری ادامه فعالیت این مؤسسات به دانشگاه جامع علمی کاربردی خبر داد.

واگذاری صدور مجوز تأسیس مؤسسات دانشگاه عالی آزاد به دانشگاه علمی کاربردی

سعید نظری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: صدور مجوز تأسیس مؤسسات آموزش عالی آزاد و مجوز ادامه فعالیت این مؤسسات به دانشگاه جمع علمی کاربردی واگذار شد.

وی گفت: با توجه به فراهم شدن امکان ثبت تقاضای تأسیس و همچنین اخذ مجوز مربوطه، در سامانه «فرآیندهای اجرایی آموزش‌های بین سطوح تحصیلی» با عنوان «سافات» بر روی پرتال دانشگاه علمی کاربردی به آدرس www.uast.ac.ir/AmozeshAle_Khas و همچنین در سایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به نشانی http://www.msrt.ir/Pages/default.aspx قابل دسترسی است.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان همدان ادامه داد: متقاضیان در سراسر استان همدان می‌توانند اقدام به ثبت درخواست تأسیس کنند.

وی تأکید کرد: هر گونه برگزاری کلاس و فعالیت در زمینه آموزش‌های کوتاه‌مدت رسمی، برگزاری سمینار و همایش‌ها، کارگاه‌های آموزشی و کلاس‌های کنکوری منوط به تأسیس مؤسسه و دریافت مجوز از دانشگاه جامع علمی کاربردی است.

نظری در پایان سخنانش با اشاره به دامنه فعالیت مؤسسات آموزش عالی آزاد گفت: اجرای تک‌پودمان‌های تخصصی، برگزاری کلاس‌های حضوری و کنکوری، برگزاری همایش‌ها و کارگاه‌های تخصصی، برگزاری آزمون‌های آزمایشی کاردانی به کارشناسی ـ کارشناسی ارشد و دکتری از جمله این موارد است.

انتهای پیام/89002/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول