اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علمی کاربردی هرند تأکید کرد

ضرورت ارتقای شاخص‎های کمی و کیفی در دانشگاه‎های علمی کاربردی

رئیس دانشگاه علمی کاربردی هرند گفت: ارتقای شاخص‌های کمی و کیفی در دانشگاه‌های علمی کاربردی به عنوان یک ضرورت مطرح است.

ضرورت ارتقای شاخص‎های کمی و کیفی در دانشگاه‎های علمی کاربردی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا بابایی عصر امروز در مراسمی که به مناسبت 18 مهر سالروز تأسیس دانشگاه جامع علمی کاربردی و در جلسه هم‌اندیشی با اساتید دانشگاه، اظهار کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی با هدف ارتقای سطح مهارت شاغلان بخش‌های مختلف اقتصادی و افزایش مهارت‌های حرفه‌ای فارغ‌التحصیلان مرکز آموزش که فاقد تجربه اجرایی هستند تشکیل و با به‌کارگیری و سازمان‌دهی امکانات، منابع مادی و انسانی دستگاه‌های اجرایی شروع به فعالیت کرد.

وی افزود: ایجاد بستر مناسب برای فعالیت همه‌جانبه (صنعتی، نظامی و دانشگاهی) در گسترش اعتلای دانش ‎و ‎پژوهش علمی کاربردی کشور، ارتقای شاخص‌های کمی و کیفی آموزش‌های کاربردی در جامعه موثر است.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی هرند تصریح کرد: فراهم‌سازی زیربنای مناسب به‌ منظور به‌ کارگیری توان دانش‌آموختگان دوره‌های نظری در حل مسائل کاربردی، زمینه‌سازی زیربنای مناسب برای ایجاد انتقال فناوری نوین از اهداف مهم دانشگاه‌های علمی کاربردی است.

بابایی ادامه داد: دانشگاه علمی کاربردی مرکز هرند با توانمندی و تجارت اساتید خود در مدت کوتاه توانست جایگاه در خورد توجهی را در میان سایر مراکز در استان برای خود فراهم آورد و امید است با تلاش و پشتکار افزون بتوان به درجات بالاتری در سطح علم و دانش دست یافت.

گفتنی است، در این جلسه اساتید به بیان نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود پرداختند و چندین رشته را به عنوان رشته‎های پیشنهادی برای اضافه شدن به لیست رشته‌های این مرکز اعلام کردند که با استقبال رئیس دانشگاه روبرو شد.

انتهای پیام/63012/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول