اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته اثرات بلایای طبیعی

مانور امداد و نجات در چرام برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت هفته اثرات بلایای طبیعی مانور امداد و نجات در چرام، با همکاری هلال‌احمر، آتش‌نشانی، اورژانس 115، اداره گاز، ناحیه مقاومت، راهنمایی و رانندگی و فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

مانور امداد و نجات در چرام برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام ظهر امروز به مناسبت گرامیداشت هفته اثرات بلایای طبیعی مانور امداد و نجات در چرام، با همکاری هلال‌احمر، آتش‌نشانی، اورژانس 115، اداره گاز، ناحیه مقاومت، راهنمایی و رانندگی و فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

علی‌رضا نیکروز در حاشیه برگزاری این مانور، ضمن تبریک فرا رسیدن عید قربان، اظهار کرد: امروز روز عرفه، روز تضرع، روز دعا و نیایش است که خداوند تبارک و تعالی این توفیق را به ما داده که بتوانیم رهرو امامان همام بوده و همواره در خدمت مردم، انقلاب و رهبری باشیم.

فرماندار چرام در ادامه با اشاره به هفته کاهش بلایای طبیعی و با بیان اینکه ایران جزو کشورهای حادثه‌خیز است، گفت: ما بین رتبه پنج تا دهم نقاط حادثه‌خیز هستیم و شرایط توپولوِژی و ساختار فیزیکی این‌گونه است که مستعد حوادث طبیعی از جمله زلزله و سیل بوده و باید آمادگی نسبی را داشته باشیم.

وی با اظهار تاسف از این‌که شاهد حوادث ناگواری هم‌چون زلزله بم بوده‌ایم و با بیان اینکه مدیریت‌ها در مواقع بحرانی باید بحران را مدیریت کنند، خاطرنشان کرد: اگر در مواقع بحرانی دست‌پاچه شویم، ممکن است بحران‌زده شده و جلوگیری از این مورد با انجام چنین مانورهایی میسر می‌شود.

انتهای پیام/82002/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول