اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته ششم لیگ 3 صورت می‌گیرد

تدارک شهرداری همدان، برای صدرنشینی با غلبه بر هلال‌ احمر

تیم فوتبال شهرداری همدان برای رسیدن به صدر جدول باید در خانه برابر تیم هلا‌ل‌احمر ایلام به برتری برسد تا خود را به عنوان یک مدعی معرفی کند.

تدارک شهرداری همدان، برای صدرنشینی با غلبه بر هلال‌ احمر

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، در چارچوب هفته سوم مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور، امروز تیم شهرداری همدان از تیم هلا‌ل‌ احمر ایلام در شهر مریانج پذیرایی می‌کند.

مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم کشور، امسال با تصمیم فدراسیون در دو مرحله برگزار می‌شود که در مرحله نخست پنج گروه 12 تیمی حضور دارند و باید رقابت‌های خود را در یک دور انجام دهند تا در نهایت دو تیم برتر هر گروه به مرحله بعد صعود کنند.

تیم فوتبال شهرداری همدان که در گروه دوم این مسابقات با 11 تیم دیگر این گروه ذوب و فلزات بهار، شهرداری نقده، شهرداری بانه، دام و طیور روانسر، برق ارومیه، هرماس تبریز، شهرداری زنجان، پیروزی کامیاران، بعثت کرمانشاه، هلال‌ احمر ایلام و آذر کوثر تبریز جدال سختی را دارد.

شهرداری‌چی‌های همدانی در پنج هفته نخست این مسابقات شرایط خوبی را کسب کردند و با یک شکست، سه پیروزی و یک تساوی 10 امتیازی شدند و با تفاضل گل کمتری نسبت به تیم بعثت کرمانشاه در رده دوم این جدول قرار گرفته است.

شاگردان هادی گل‌محمدی که با استفاده امکانات خوبی که در باشگاه شهرداری فراهم شده امسال یکی از امید‌های صعود به مرحله بعد و حتی به دسته بالاتر محسوب می‌شوند امروز برای انجام یک بازی مهم به میدان می‌روند.

تیم هلال‌احمر ایلام نتایج نسبتاً خوبی را کسب کرده و شاید یک حریف سرسخت برای شهرداری همدان محسوب شود.

این دیدار به دلیل فشردگی در جدول امتیازات از حساسیتی ویژه‌ای برای هر دو تیم برخوردار است.

شهرداری که با سه مصدوم به استقبال این مسابقه رفته صادق دینی‌خواه، تیمور شکری و حمید سراجچی را در اختیار ندارد و باید بازی هجومی را ارائه دهد تا در این بازی موفق به کسب هر سه امتیاز این مسابقه شود.

شهرداری‌چی‌ها تا قبل از این بازی و تا پایان هفته پنجم با کسب 10 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارند و در صورت پیروزی تا اندازه‌ای صعود خود به عنوان یک تیم مدعی هموار خواهد کرد.

تیم فوتبال شهرداری همدان عصر امروز دوشنبه در ورزشگاه شهیدان حاجی‌بابایی مریانج و از ساعت 15:15 از تیم هلا‌ل‌احمر ایلام پذیرایی خواهد کرد.

انتهای پیام/89020/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول