اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری سنندج اعلام کرد

تعیین 10 نقطه شهر سنندج برای فروش دام در عید قربان

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: 10 نقطه در شهر سنندج برای فروش دام‌های زنده برای عید قربان پیش‌بینی شده است.

تعیین 10 نقطه شهر سنندج برای فروش دام در عید قربان

جلال اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: پارک کودک، میدان گاز ورودی شهرک پنج آذر، نایسر، ننله، حسن‌آباد، سه راهی جهاد ابتدای شهرک اندیشه، بلوار معلم جنب بازار چوب‌فروشان، بهاران میدان قبا، ورودی دگایران، کمربندی 17 شهریور و سه راهی کارگر 10 مکانی هستند که برای فروش دام در روز عید قربان در نظر گرفته شده است.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: در نقاط تعیین‌شده هم تراکم آمار جمعیت در نقاط مختلف لحاظ شده و هم مکان‌هایی مشخص شده است که موجب ایجاد ترافیک در سطح شهر نخواهد نشود.

اصغری تصریح کرد: این نقاط طی جلساتی و با هدف تمهیدات لازم برای تسهیل در خرید دام برای شهروندان در این عید صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه این 10 نقطه کاملاً سطح شهر را پوشش می‌دهد، تاکید کرد: فقط در نقاط تعیین‌شده اجازه فروش دام در سطح شهر سنندج داده خواهد شد.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری سنندج در پایان گفت: 10 اکیپ از نیروهای خدمات شهری نیز آماده نظافت و پاکسازی نقاط مشخص شده برای فروش دام هستند.

انتهای پیام/79001/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول