اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز

دعای عرفه شوشتر در کنار مزار شهدای گمنام برگزار می‌شود

مدیر هیئت عاشقان ثارالله شهرستان شوشتر گفت: مراسم پرفیض دعای عرفه شهرستان شوشتر، امروز در کنار مزار شهدای گمنام برگزار می‌شود.

دعای عرفه شوشتر در کنار مزار شهدای گمنام برگزار می‌شود

محمود ایزدپناه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: قرار است مانند برنامه هرساله مراسم پرفیض دعای عرفه شوشتر در کنار مزار شهدای گمنام این شهرستان واقع در بقعه امامزاده عبدالله شوشتر برگزار شود.

وی گفت: برگزاری دعای عرفه شهرستان شوشتر در سال‌جاری راس ساعت 14 با سخنرانی حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی امام جمعه شوشتر آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه مداحی در این مراسم بسیار مفصل در نظر گرفته شده است، تاکید کرد: قرار شده است که در این مراسم «حاج احمد سمیع» و «حاج محمود گچ‌کوب» به مداحی و قرائت دعای عرفه بپردازند.

ایزدپناه با اشاره به فضای در نظر گرفته شده برای حضور مردم در این دعای پرفیض گفت: با توجه به استقبال بسیار زیاد مردم از این مراسم و امکانات موجود قطعا فضا برای حضور مردم در این امامزاده کم خواهد بود.

مدیر هیئت عاشقان ثارالله شهرستان شوشتر خاطر نشان کرد: توصیه می‌شود تا شرکت کنندگان در این مراسم به همراه خود زیرانداز داشته باشند.

وی همچنین عنوان کرد: شهرستان شوشتر همه ساله این مراسم را به بهترین وجه ممکن برگزار می‌کند و در سال جاری نیز برای برگزاری این مراسم برنامه‌ریزی‌های زیادی شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، به دلیل بعد مسافت منطقه فرهنگ شهر شوشتر و تکثر ساکنان این منطقه امسال برای نخستین بار دعای عرفه در این منطقه برگزار می‌شود.

قرار است این مراسم پرفیض در بیرون از مسجدعلامه شیخ شوشتر و با سخنرانی حجت‌اسلام عادل حمیدی‌نسب نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه شوشتر برگزار شود.

این مراسم نیز با مداحی مداحان اهل‌بیت(ع) از شهرستان شوشتر راس ساعت 14 و 30 دقیقه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/72006/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول