اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

زمزمه دعای عرفه در چیلات با حضور مازندرانی‌ها

با حضور کاروان‌های اعزامی از مازندران زمزمه دعای عرفه در منطقه عمومی چیلات «منطقه عملیاتی والفجر 6» برگزار می‌شود.

زمزمه دعای عرفه در چیلات با حضور مازندرانی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی کنگره شهدای مازندران، مسئول تیم اعزامی کاروان‌های نور به منطقه چیلات اظهار داشت: چند سالی است که به پاس مجاهدت‌های خاموش دریادلان و ظفرمندان لشکر همیشه پیروز 25 کربلا، عده‌ای از جوانان غیور و وفادار شمالی در روز عرفه در منطقه عملیاتی والفجر6، منطقه غریب چیلات حضور پیدا می‌کنند.

 مجید کریمی بیان داشت: عملیات والفجر شش که در اسفند ماه سال 1362 در منطقه عمومی چیلات انجام شد، تنها یک لشکر در این عملیات حضور داشت و آن هم لشکر 25 کربلا بود.

وی تصریح کرد: در این عملیات 350 شهید تقدیم اسلام شد که بسیاری از آن شهدا مفقود ماندند و پس از گذشت چند سال به آغوش خانواده‌هایشان بازگشتند و تعدادی از شهدا همچنان گمنام مانده‌اند و خود را نشان نداده‌اند.

راوی دوران دفاع مقدس ادامه داد: امسال هم عده‌ای از جوانان نسل سومی برای زمزمه دعای پرفیض عرفه به اینجا آمدند تا پیوند و میثاقی دوباره با شیداییان گمنام این منطقه ببندند.

 وی در پایان گفت: این تحرکات خودجوش جوانان شمالی با حضورشان در زمان‌های مختلف به این منطقه و همچنین منطقه هفت‌تپه، بهانه‌ای برای ساخت این یادمان‌های غریب شود.

انتهای پیام/86020/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول