اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادگار دوران دفاع مقدس:

فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شود

یکی از یادگاران دوران دفاع مقدس گفت: فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه نهادینه شود و رسیدن به این هدف تنها در گرو عمل ماست.

فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، داوود حسنی امشب در مراسمی که به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس در استان سمنان برگزار شد، اظهار کرد: عمل چیزی است که هر انسانی را تغییر می‌دهد و باید مسلمان بودن خود را در عمل نشان دهیم.

وی افزود: امروز حریم و حرمت‌ها در جامعه کم‎رنگ شده است و وظیفه ماست که حرمت‌ها را به فرزندان خود یاد دهیم.

این رزمنده دوران دفاع مقدس تأکید کرد: امروز باید فرهنگ جهاد و شهادت را به نسل جدید یادآور شویم تا بدانند که آسایشی که از آن بهره‌مند هستند، نتیجه خون هزاران شهید است.

حسنی خطاب به حاضران در مراسم گفت: اگر می‌خواهید حرف شهدا را بشنوید، وصیت‎نامه آنان را بخوانید و به آن عمل کنید تا امروز حرف شهدا فراموش نشود.

وی گفت: فرهنگ دفاع مقدس همان فرهنگی است که آینده نظام اسلامی را رقم می‌زند؛ امروز باید تلاش کنیم تا این فرهنگ در ذهن‌ها زنده بماند.

این رزمنده دفاع مقدس به خاطره‌گویی از شهدا پرداخت و گفت: پیام من به شما این است تا می‌توانید وصیت‎نامه شهدا را بخوانید و به آن عمل کنید.

توسعه تفکر و مدیریت بسیجی؛ راه‏گشای بسیاری از مشکلات موجود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان؛ فرماندار شهرستان سمنان نیز با اشاره به اینکه توسعه تفکر و مدیریت بسیجی راه‏گشای بسیاری از مشکلات موجود خواهد بود، تصریح کرد: فداکاری و از جان‌‏گذشتگی بسیجیان و رزمندگان اسلام در تاریخ ایران و جهان ثبت شد.

حسن سعدالدین افزود: در حالی که در هشت سال دفاع مقدس با شرایط بسیار سخت اقتصادی و بحران‏های نظامی همواره روبه‏‌رو بودیم، با مدیریت امام (ره) و سربازان و بسیجیان تحت امر ولایت، پیروزمندانه از این مقاطع گذشتیم.

وی اضافه کرد: پس از جنگ تحمیلی نیز با حضور بسیجیان در عرصه‏‌های مختلف سازندگی و با هدایت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با سکانداری مقام معظم رهبری عزت و اقتدار ایران اسلامی همواره رو به گسترش بوده و کسب موفقیت‏‌های منطقه‏‌ای و بین‏‌المللی در عرصه‏‌های علمی و فناوری توسط بسیجیان این مرز و بوم گواهی بر این موضوع است.

فرماندار شهرستان سمنان به نقش بسیج در خدمت‌‏رسانی به مردم شهیدپرور و ولایت‏‌مدار ایران اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: بسیج در تحقق آرمان‏های نظام و دست‏یابی دولت به اهداف تعیین شده در برنامه پنجم توسعه بسیار اثرگذار خواهد بود و به عنوان نیری بالقوه با کوله باری از تجربه می‌‏توانند در توسعه پایدار نظام نقش آفرینی کنند.

وی به حوادث اخیر در منطقه و سیاست‏‌های جنگ‏‌افروزانه آمریکا و ایادی‏‌اش در سوریه اشاره کرد و اظهار داشت: شکل‏‌گیری و استفاده از الگوی بسیج در سوریه از ایران می‌‏تواند دست مستکبران را از خاک سوریه کوتاه کند.

انتهای پیام/2249/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول