اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه:

فرهنگ ایثار و مقاومت محدود به دوران جنگ نیست

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: فرهنگ ایثار و مقاومت محدود به دوران جنگ نیست و در تمامی عرصه‌های علمی و فکری روحیه ایثارکاربرد دارد.

فرهنگ ایثار و مقاومت محدود به دوران جنگ نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سردار علی رزمجو صبح امروز در آیین تجلیل از ایثارگران مدیریت درمان تامین اجتماعی استان بوشهر با اشاره به روحیه ایثار و شهادت طلبی گفت: فرهنگ ایثار و مقاومت محدود به دوران جنگ نیست و در تمامی عرصه‌های علمی و فکری روحیه ایثار و مقاومت باعث پیروزی ،تحرک و تحول می‌شود.

وی گفت: ایثار و ازخود گذشتگی شالوده استقلال، هویت و کرامت انسانی است و هر کس به دنبال عزتمندی است زنده نگه داشتن روحیه ایثار و ایثارگری و ارج نهادن به مقام شامخ رزمندگان و ایثارگران را باید سرلوحه امور خود قرار دهد.

فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه افزود: امروز پس از گذشت 35 سال از عمر انقلاب اسلامی بر اساس داشتن ویژگی ایثارگری ، اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران زبان‌زد خاص و عام است.

سردار رزمجو با بیان اینکه ایثار و فداکاری ثروت یک جامعه است گفت: ایثار و مقاومت در کنار پیروزی و جهاد کلماتی هستند که بار معنایی وسیع و ارزشمندی را در جامعه به منصه ظهور می‌رسانند، بار معنایی که بقای جامعه را تضمین می‌کند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان نیز در این مراسم گفت: بزرگداشت هفته دفاع مقدس نه بعنوان یک بزرگداشت برای یاد آوری خاطرات مربوط به دو دهه پیش، بلکه بهانه‌ای برای بارور ساختن جریانی است که اکنون شالوده این نظام مقدس شده است.

دکتر پورحکیمی افزود: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی است تا بتوانیم گوشه‌ای از سلحشوری‌ها و شهادت طلبی‌های بهترین جوانان این مرز و بوم را برای نسل حاضر معرفی کنیم.

وی گفت: حسن قدرشناسی و وظیفه اخلاقی حکم می‌کند که قدرشناس تمام کسانی باشیم که به خاطر امنیت و حفظ استقلال و آزادی میهن اسلامی عزیزترین سرمایه خود را فدا کردند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اظهار داشت: بالغ بر 110 نفر از خانواده معظم و پر افتخار شهدا و ایثارگران هم اکنون در مجموعه مدیریت درمان تامین اجتماعی در واحدهای درمانی و اداری افتخار خدمت به مردم شریف استان را بر عهده دارند.

در پایان این مراسم از ایثارگران مدیریت درمان تامین اجتماعی با اهدای لوح و هدایایی تقدیر شد.

انتهای پیام/66006/س40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول