اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس تاکید کرد

لزوم توجه بنیاد مسکن در توسعه اجرای طرح‌های هادی کهگیلویه و بویراحمد

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس بر لزوم توجه بنیاد مسکن جهت توسعه اجرای طرح هادی در کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد.

لزوم توجه بنیاد مسکن در توسعه اجرای طرح‌های هادی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، غلام‌محمد زارعی صبح امروز در نشست ساماندهی روستاهای اطراف شهرهای کهگیلویه و بویراحمد که با حضور دستگاه‌های خدمات‌رسان برگزار شد، اظهار کرد: علاوه بر حساسیت کاری باید خدمات لازم به مردم ارائه شوند که به دلیل گستردگی روستاها در حوزه خدمات‌رسان رضایت یا عدم رضایت نیز وجود دارد.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که مشکلات زیادی در حوزه روستاها وجود دارد، گفت: برخی مشکلات در حوزه روستاها زیربنایی و بنیادی است که باید در یک جلسه تخصصی میزان مشکلات به حداقل برسد.

زارعی در ادامه با بیان این‌که برخی از مشکلات دیگر در روستاها در زمان‌های خاصی بوجود آمده، گفت: حاشیه‌نشینی، مهاجرت و دیگر مسائل باعث شده تا مسئولان در حوزه خدمات‌رسانی با مشکلاتی مواجه شود که انتظار می‌رود عوامل مدنظر مورد بررسی قرار گرفته شود تا بتوان خدمات‌رسانی لازم صورت گیرد.

وی اذعان کرد: مساله حاشیه‌نشینی در همه دنیا و کشور امری معمول است که این امر باعث بروز چالش‌هایی برای مردم می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در صورت مدیریت صحیح در راستای ساماندهی روستاهای اطراف باید با برنامه‌ریزی، هم‌اندیشی و هم‌افزایی مشکلات را برطرف کرد تا دغدغه مسئولان در راستای خدمات‌رسانی برطرف شود.

زارعی با تاکید بر این‌که امیدواریم مسئولان خدمات‌رسان با درایت، و توجه به مشکلات روستایی در مسیر رفع آنها حرکت کنند، گفت: انتظار می‌رود مسئولان بنیاد مسکن جهت توسعه اجرای طرح هادی توجه و نگاه جدی داشته باشند چرا که اگر چنین امری برطرف شود بسیاری از مشکلات نیز رفع می‌شود.

وی با اشاره به این‌که قریب به 761 روستای بالای 20 خانوار در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد و 743 طرح روستای آن طرح هادی در آن‌ها اجرا شده، گفت: با حضور دستگاه‌های خدمات‌رسان و اهتمام ویژه آنها مشکلات آب، گاز و برق روستاها با مشخص شدن معابر و اجرای طرح هادی مشکلات حوزه روستایی نیز برطرف می‌شود.

انتهای پیام/82011‌/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول