اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار راور:

اولویت اجرای طرح هادی با روستاهای محروم راور است

فرماندار راور گفت: اولویت اجرای طرح هادی در سال جاری با روستاهای محرومی است که تاکنون این طرح در آنها اجرایی نشده است.

اولویت اجرای طرح هادی با روستاهای محروم راور است

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، محمدرضا شریفی صبح امروز در بازدید از روستاهای بخش کوهساران به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: تلاش‌های دولت خدمتگزار طی چند سال اخیر در زمینه توسعه عمران روستایی قابل تقدیر و بی‌نظیر بوده است و دولت همواره کانون توجه خود را به نقاط دوردست متمرکز کرده که حکایت از عزم جدی برای برقراری عدالت اجتماعی دارد.

شریفی ابراز داشت: نگاه ویژه دولت در سال‌های اخیر به مناطق محروم بوده است، اما تحریم‌ها به عنوان جنگ دوم مانع از برخی اقدامات شده که امید داریم در این زمینه بودجه‌ها محقق شود و با اختصاص اعتبار این پروژه‌ها به پایان برسد.

وی افزود: اولویت اجرای طرح هادی در سال جاری با روستاهای محرومی است که تاکنون این طرح در آنها اجرایی نشده است.

فرماندار راور بر همکاری و مشارکت شوراها و دهیاران با مسئولان برای توسعه روستاها تاکید کرد و خواستار فراهم کردن فرصت ماندگاری اهالی و ممانعت از مهاجرت به دیگر نقاط شد.

به گزارش فارس، گازرسانی به روستا، رفع مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه، اجرای طرح هادی برخی مناطق و ایجاد بند خاکی از جمله درخواست‌های ساکنان روستاها در این دیدار بود که فرماندار راور ضمن ارائه گزارش اجمالی از اقدامات انجام شده تصریح کرد: امیدواریم با جذب به موقع اعتبارات بتوانیم در سال جاری نگاه ویژه‌ای به عمران روستایی داشته باشیم.

یکی از مواردی که در بازدید از روستای قنات قاضی «کهن‌قاضی» مورد اشاره فرماندار راور قرار گرفت، اختصاص و تصویب مبلغ قابل توجهی برای ایجاد راه در این روستا بود که خوشحالی اهالی را در برداشت.

انتهای پیام/2446/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول