اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بنیاد مسکن بردسکن خبر داد

اجرای 24 طرح هادی در روستاهای بردسکن

مدیر بنیاد مسکن بردسکن گفت: تاکنون 24 طرح هادی در روستاهای شهرستان بردسکن اجرا شده که سهم بخش شهرآباد از این میزان 9 روستا بوده است.

اجرای 24 طرح هادی در روستاهای بردسکن

به گزارش خبرنگار فارس از شهرآباد، احسان میری صبح امروز در گردهمایی شوراهای اسلامی و دهیاران بخش شهرآباد اظهار داشت: تاکنون 24 طرح هادی در روستاهای شهرستان بردسکن اجرا شده که سهم بخش شهرآباد از این میزان 9 روستا بوده است.

وی همچنین سهمیه 2 هزار و 400 واحدی شهرستان در ساخت مسکن مقاوم روستایی را یادآور شد و افزود: از این میزان، کار ساخت 956 واحد مسکن روستایی در بخش شهرآباد به اتمام رسیده و برای 650 واحد نیز پایان کار صادر شده است.

وی با انتقاد از اطلاع‌سانی ضعیف درباره ترغیب روستاییان به بهره‌مندی از این طرح گفت: بهترین فرصت برای بهره‌مندی از خانه‌ای مقاوم با سرمایه‌ای اندک برای روستاییان فراهم شده که باید بیش از این مورد استقبال مردم قرار گیرد.

میری همچنین صدور 3 هزار و 740 جلد سند روستایی در سطح شهرستان را یک اقدام مهم برشمرد و گفت: پس از دو سال وقفه در این مهم، به تازگی کارشناسان بنیاد مسکن بردسکن با حضور در سطح روستاهای شهرستان نسبت به تکمیل و تشکیل پرونده‌های جدید دراین خصوص نیز اقدام می‌کنند.

وی گفت: در بخش شهرآباد تنها روستاهای علی آبادک –محمدآباد و جلال آباد بیشترین تعداد سند روستایی را اخذ کرده‌اند و مابقی روستاها نیازمند عزم جدی و همیاری و همکاری شوراهای اسلامی و مردم می‌باشند.

وی همچنین در خصوص سرنوشت مسکن مهر شهر تازه‌ تاسیس نیز به توقف پرداخت وام مسکن مهر اشاره و ابراز امیدواری کرد با تمهیدات دولت یازدهم زمینه بهره‌مندی جوانان متاهل بدون خانه که از هیچ گونه تسهیلات مسکن استفاده نکرده باشند فراهم شود.

میری در خاتمه ابراز امیدواری کرد با جذب اعتبارات لازم زمینه اتمام طرح‌های هادی در روستاهای محمد‌آباد، کاظم‌آباد، رکن‌آباد و کوشه این بخش نیز فراهم شود.

انتهای پیام/2202/ج20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول