اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر دهیاران بخش بهنمیر مازندران:

اعتبارات طرح‌های هادی بهنمیر مازندران اختصاص یابد

دبیر دهیاران بخش بهنمیر مازندران گفت: اعتبارات لازم جهت اجرای طرح‌های هادی روستاهای بخش بهنمیر اختصاص یابد.

اعتبارات طرح‌های هادی بهنمیر مازندران اختصاص یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، جعفر علی‌پور شامگاه جمعه در نشست بررسی مسائل و مشکلات بخش بهنمیر اظهار داشت: در سطح برخی از روستاها طرح‌های هادی داریم که از سال 80 تا 84 مصوب شدند و برخی دیگر از طرح‌ها نیز عمر 10 ساله‌شان رو به اتمام است اما تا کنون اجرا نشدند.

وی با بیان اینکه این طرح‌ها نیاز به اعتبارات ویژه دارند، گفت: اعتبارات لازم برای این طرح‌های هادی اختصاص یابد.

دبیر دهیاران بخش بهنمیر عدم سنگ‌ریزی بین مزارع بهنمیر را از عمده‌ترین مشکل بخش کشاورزی این بخش برشمرد و افزود: با توجه به اینکه بهنمیر به عنوان قطب مهم کشاورزی در سطح استان مطرح است نیاز است مشکلات این بخش رسیدگی شود.

علیپور با بیان اینکه برخی روستاها نیاز به روکش آسفالت دارند، عنوان کرد: نمی‌دانم عمر مفید آسفالت چند سال است اما در بسیاری از روستاهای ما آسفالت‌ها به مرور زمان کنده شده و نگاه ویژه مسئولان را می‌طلبد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه در انتهای شیب بالا دست هستیم کمبود کانال زراعی بین مزارع و عدم لایروبی به موقع سبب کاهش راندمان فعالیت‌های کشاورزی شده است.

این مسئول تجهیز خانه بهداشت در روستاها، فرسودگی لوله‌های آب، مشکل کمبود آب شرب در تابستان و لایروبی انهار در سطح تمام روستاها را از جمله اهم مشکلات روستاهای بخش بهنمیر برشمرد.

علیپور به دیگر مشکلات این بخش اشاره کرد و گفت: ناقص بودن طرح هادی در روستای دارالبدین روشن، آسفالت حدود 700 متر از راه روستایی روستای هلی باغ، فرسودگی شبکه آب و برق روستای منگلاب، بهسازی معابر روستای کاله، اتمام سالن ورزشی روستای سرخدشت، حل مشکلات پسماند شهرک صنعتی روستای میرودسر، سنگ‌ریزی جاده بین مزارع ، اجرای طرح هادی و سامان‌دهی گلزار شهدای روستای گالشکلا از جمله مهم‌ترین نیازهای روستاهای بخش بهنمیر است.

انتهای پیام/86010/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول