اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین:

اهل‌بیت الگویی برجسته در اجرای کار فرهنگی است

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین توجه به مباحث دینی و اعتقادی را به عنوان یکی از رویکردهای کنونی شهرداری عنوان کرد و گفت: اعتقاد بر آن است که سرمنشأ کار فرهنگی، رجوع به اهل‌بیت (ع) است.

اهل‌بیت الگویی برجسته در اجرای کار فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سعید وزیری‌نژاد صبح امروز در نخستین همایش تجلیل از حافظان قرآنی که به همت سازمان متبوع خود در شبستان امیرالمؤمنین برگزار شد، اظهار داشت: تمام برنامه‌های فرهنگی در شهرداری با توجه به مباحث دینی و سیره اهل‌بیت (ع) تدوین شده است.

وی کمک به هیئت‌های مذهبی، فضاسازی شهری از سازمان فرهنگی ورزشی در ولادت‌ها و شهادت‌ها، کمک به برنامه‌های فرهنگی اجرا شده از سوی سایر ارگان‌ها همچون اردوهای راهیان‌نور را در این راستا برشمرده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین ادامه داد: از چندی پیش کمیته عفاف و حجاب در سازمان فعال شده است و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم‌گیری‌های انجام شده، در آینده‌ای نزدیک، بزرگ‌ترین مجتمع عرضه پوشاک اسلامی در قزوین افتتاح می‌شود.

وزیری‌نژاد به برگزاری نخستین همایش تجلیل از حافظان قرآنی اشاره و گفت: این اقدام در راستای فرمایش رهبر معظم انقلاب، مبنی بر راه‌اندازی نهضت قرآنی و تربیت 10 میلیون حافظ صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه این همایش به منظور تقدیر از حافظان قرآنی برگزار می‌شود، تصریح کرد: شهرداری برای فعالیت‌های قرآنی، مبلغ 250 میلیون تومان اعتبار، اختصاص داده است و بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته به ازای هر جزء از قرآن‌کریم که از سوی افراد حفظ شود، هدایایی تقدیم می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در خصوص سایر برنامه‌های سازمان متبوعش در خصوص فعالیت‌های قرآنی نیز توضیحاتی ارائه داد.

وزیری‌نژاد اضافه کرد: طراحی سایت مخصوص در این زمینه، گردآوری اطلاعات مربوط به حافظان در این سیستم، گردآوری اطلاعات خانواده‌های قرآنی، پرداختن به مفاهیم قرآنی از دیگر سیاست‌های پیش روی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین است.

انتهای پیام/2667/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول