اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان:

کم‌کاری مسئولان فرهنگی موجب شده که فرهنگ‌ اسلامی در جامعه کم‌رنگ شود

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان گفت: تبلیغ فرهنگ غرب و عدم فرهنگ‏سازی درست از سوی مراجع مربوطه موجب شده که فرهنگ‌های ملی و اسلامی در جامعه کم‌رنگ شود.

کم‌کاری مسئولان فرهنگی موجب شده که فرهنگ‌ اسلامی در جامعه کم‌رنگ شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حسین عرفانیان پیش از ظهر امروز در همایش تخصصی و کارگاه آموزشی امر به معروف و نهی از منکر که در سمنان برگزار شد، در سخنانی با تأکید بر انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بر لزوم جلوگیری از اشاعه فرهنگ منکر و ترویج فرهنگ معروف تأکید کرد.

وی افزود: متأسفانه در جامعه امروز، فرهنگ‌های غربی رواج یافته و فرهنگ‌های ملی و اسلامی کم‏رنگ شده‌ است و این به خاطر تبلیغ فرهنگ غرب و عدم فرهنگ‏سازی درست از سوی مراجع مربوطه در جهت مقابله با آن بوده است.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان خاطر نشان کرد: در بسیج باید فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر را با توجه به اصول و احکام مربوطه با آن جدی گرفته و متناسب با حوزه عمل خود آن را اجرایی کنیم.

عرفانیان با اشاره به هفت گام امر به معروف و نهی از منکر مورد توجه رهبری انقلاب اسلامی بیان کرد: باید توجه داشته باشیم فقط با عمل و کار درست فرهنگی می‌توان جامعه را از انحطاط دور کرد و این نیاز به صبر و حوصله، زبان نرم و اخلاق متین و اسلامی دارد.

در این همایش، حسین یارمحمدی جانشین سپاه شاهرود نیز ضمن خیرمقدم به حاضران با تأکید بر اجرای صحیح امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تأکید کرد: با ترویج فرهنگ ناب ایرانی اسلامی در جامعه برابر فرهنگ منحط غرب می‌توان در جهت فرهنگ‏سازی درست در جامعه و ترویج معروفات و کاستن از منکرات گام‌های اساسی برداشت.

در این کارگاه آموزشی، علی.آ و فاطمه.س از اعضای انجمن معتادان بهبود یافته در خصوص اعتیاد، راه‌های گرایش افراد به مواد مخدر و همچنین راه‌های ترک آن سخنانی ارائه کردند.

انتهای پیام/2249/ط20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول